اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم:

وزنه‌برداران قمی در 3 رده سنی به قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم گفت: وزنه‌برداران قمی در سه رده سنی برای کسب عناوین برتر به مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور اعزام می‌شوند.

وزنه‌برداران قمی در 3 رده سنی به قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

محمدجواد بهنام فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از اعزام برترین‌های وزنه‌برداری قم به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار کرد: بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که در سال 91 وزنه‌برداران ما در مسابقات لیگ کسب کردند و حضور موفقی که در پیکارهای قهرمانی کشور داشتند، تلاش ما درخشش آینده‌سازان این رشته در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی کشور است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمرینات وزنه‌برداران قمی در حال برگزاری است اضافه کرد: سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای رشد و پیشرفت ورزش وزنه‌برداری در قم صورت گرفته است که بخش مهمی از آن به آموزش اصولی این رشته و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه بر می‌گردد.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم افزود: به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به وزنه‌برداری موفق شده‌ایم چهره‌های خوبی را شناسایی کرده و در هر دو رده سنی آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین پشتوانه سازی وزنه‌برداری قم کنیم.

وی در ادامه حضور در مسابقات قهرمانی کشور را جزو مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در طول سال عنوان کرد و یادآور شد: این رشته در حال حاضر هم در قالب رقابت‌های لیگ و هم در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور با حضور برترین‌های وزنه‌برداری ایران در طول سال میادین مهمی دارد که در حد توان و ظرفیت وزنه‌برداری قم برای حضور در این رقابت‌ها تلاش می‌کنیم.

بهنام فرد عنوان داشت: استان قم در لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور حضور ندارد اما در تیم‌های لیگ برتری نمایندگان خوبی مانند علی ابی پور و محمد قلی‌زاده دارد و به دنبال آن است که در مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف حضور مداوم داشته و توان و ظرفیت بالای وزنه‌برداران قمی را به خوبی عرضه کند.

وی در ادامه از اعزام وزنه‌برداران قمی به پیکارهای قهرمانی وزنه‌برداری کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان رقابت‌های رده سنی نوجوانان وزنه‌برداری کشور در تیر ماه با شرکت برترین‌های کشور برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: وزنه‌برداران قم در حالی به مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان اعزام می‌شوند که این مسابقات از 11 تا 14 تیرماه به میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی برگزار می‌شود و وزنه‌برداران شرکت کننده در رده‌های سنی 15، 16 و 17 سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت وزنه‌برداری استان قم به این مسابقات بیان کرد: با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در وزنه‌برداری قم داریم بعد از برگزاری یک دوره انتخابی ترکیب تیم قم را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول