اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات شاهرود:

نامگذاری سال‌ها موضوعی ظاهری نیست / هر نام برای خود چند لایه پنهان اجرایی دارد

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود با بیان اینکه نامگذاری سال‌ها یک موضوع ظاهری نیست و هر نام برای خود چند لایه پنهان اجرایی دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه محقق شود.

نامگذاری سال‌ها موضوعی ظاهری نیست / هر نام برای خود چند لایه پنهان اجرایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، روح‏الله اشرفی پیش از ظهر امروز در نشست حلقه‌های صالحین که در مسجد آقا در شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب گفت: باید همه اقشار مختلف مردم و به ویژه بسیجیان در جهت ارائه کارهای عملی در تحقق شعار سال مشارکت و تلاش کنند که امسال حماسه آفرینی‌های ملت ایران تکرار شود.

وی افزود: نامگذاری سال‌ها یک موضوع ظاهری نیست؛ بلکه هر نام برای خود چند لایه پنهان اجرایی دارد و باید با رویکردها و راهبردهای تحقق این حماسه‌ها توجه کرد.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: مظهر حماسه سیاسی امسال انتخابات است که هم انتخابات ریاست جمهوری است و هم انتخابات شوراهای شهر و روستا و یک ماراتن بزرگ را پیش رو داریم.

اشرفی اظهار داشت: همه به ویژه بسیجیان سلحشور وظیفه دارند تا جهت حضور آگاهانه و حداکثری آحاد مردم در انتخابات تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود بیان داشت: دشمنان اکنون به نظاره نشسته و می‌خواهند نتیجه تلاش‌های خود را ببینند، بنابراین آنها را باید مرعوب و منکوب حماسه خود کنیم.

اشرفی تاکید کرد: ابتدا باید حماسه سیاسی را تحقق ببخشیم و سپس راه را برای تحقق حماسه اقتصادی هموار سازیم.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود نیز در سخنانی با اشاره به حفظ هویت دینی و ملی جامعه گفت: تمام تلاش دشمنان گرفتن هویت و انزوای ماست که تلاش‌هایش تاکنون تاثیر قابل توجه‌ای نداشته است.

حجت‌الاسلام علی حسام افزود: باید با برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین و دادن خوراک معرفتی، بصیرتی و تربیتی به جامعه و به ویژه نسل جوان برابر این تهاجم خاموش اما گسترده و اثرگذار دشمن تلاش کنیم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول