اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال

رقابت 44 امتیازی‌ها برای پیروزی / معرفی سرمربی جدید صبا

جدال تیم‌های صبای قم و راه آهن شهرری در هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقابت 44 امتیازی‌های جدول برای کسب پیروزی محسوب می‌شود.

رقابت 44 امتیازی‌ها برای پیروزی / معرفی سرمربی جدید صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته ما قبل پایانی از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه با انجام هفت مسابقه به انجام می‌رسد و طی آن تیم‌های هم‌امتیاز صبا و راه آهن در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن شهرری در حالی این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند که دو تیم تاکنون 44 امتیاز کسب کرده‌اند و پشت سر یکدیگر در مکان‌های هشتم و نهم جدول قرار دارند.

پیروزی راه آهن در بازی نیم فصل اول

مسابقه برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن شهرری در هفته سی و سوم لیگ برتر در حالی روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود که شاگردان علی دایی فاتح بازی نیم فصل اول بوده‌اند.

بازی دو تیم از هفته شانزدهم نیم فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس آذر ماه سال 91 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و طی آن تیم راه آهن شهرری موفق شد با گلی که بهادر عبدی در نیمه دوم به ثمر رساند، صبای قم را شکست دهد.

شکست راه آهن برابر صبا در آخرین میزبانی در اکباتان

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال راه آهن شهرری در حالی این هفته از صبای قم در آخرین بازی خانگی خود در لیگ دوازدهم پذیرایی می‌کند که آخرین بار در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی اکباتان به تیم صبا باخته است.

صبای قم در هفته چهارم از نیم فصل نخست بازی‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مربیگری عبدالله ویسی در مرداد ماه سال 90 در ورزشگاه اکباتان به مصاف راه آهن شهرری رفت و توانست با گل‌های اکبر صادقی و عبدالکریم اسلامی میزبان خود را شکست دهد، ضمن اینکه صبا در دیدار برگشت همان فصل نیز با نتیجه دو بر یک از سد راه آهن عبور کرد و در لیگ یازدهم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

محرومیت دو بازیکن از همراهی شاگردان مرفاوی

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم این هفته در حالی برابر رقیب خود یعنی راه آهن شهرری قرار می‌گیرند که از همراهی کاپیتان و ‌هافبک چپ تیمشان محروم هستند.

نخستین محروم تیم صبای قم در این دیدار سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان سرشناس و البته مسن تیم است که آخرین جلسه محرومیت خود بعد از اتفاقات بازی هفته بیست و هشتم با استقلال را سپری می‌کند، ضمن اینکه مجید هوتن مدافع چپ تیم صبای قم نیز در دیدار قبلی برابر سایپا البرز از داور کارت زرد گرفت و محروم شد.

معرفی سرمربی جدید صبای قم

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم یک هفته دیگر و البته بلافاصله بعد از دیدار خانگی صبا برابر تیم فوتبال مس کرمان برای فصل آینده لیگ برتر معرفی خواهد شد.

این روزها بحث در خصوص اینکه سرانجام در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کدام سرمربی در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم قرار می‌گیرد، داغ داغ است اما نمی‌توان به سادگی از مسئولان صبا درباره تصمیم گرفته شده برای کادر فنی تیمشان در فصل آینده خبری گرفت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول