اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 میهمانی و یک میزبانی

امید صبا برای بقا به 9 امتیاز نیاز دارد

تیم فوتبال امید صبای قم برای بقا در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به هر 9 امتیاز سه بازی باقی مانده مقابل حریفان نیاز مبرم دارد.

امید صبا برای بقا به 9 امتیاز نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اینکه چه دلایلی کار تیم صبای قم را برای بقا در مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به اما و اگر کشانده است، نیاز به کارشناسی دقیق دارد اما فعلاً صبا بیش از هر زمان دیگر به حمایت احتیاج دارد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم که در سال 90 با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به لیگ برتر این رده سنی راه یافته‌اند، در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر بین 13 تیم هشتم شدند اما در دومین حضور، برای بقا در لیگ برتر کارشان به بن بست رسیده است.

صبای قم امسال یکی از 12 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور است ولی هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در بین این تعداد تیم در حال حاضر در مکان یازدهم جای دارد، جایگاهی که اگر استمرار پیدا کند، صبا را در پایان لیگ به دسته اول خواهد فرستاد.

امیدهای صبای قم تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور فاصله دارند و باید به انتظار نشست و دید که مسئولان باشگاه صبای قم چه تدابیری را برای رهایی از این بن بست و بقای تیم امید در لیگ برتر اندیشیده‌اند.

تیم فوتبال امید صبای قم در حال حاضر از 19 هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور موفق به کسب دو پیروزی، 9 تساوی و هشت باخت شده و در مکان یازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

این تیم دو پیروزی خود در این فصل را در خانه به دست آورده و تنها موفق به شکست تیم‌های داماش گیلان و دبیری تبریز شده است در حالی که صبای قم از دیدارهای خارج از خانه هنوز حتی یک بار هم رنگ پیروزی را به خود ندیده است و این اتفاق یک نقطه ضعف بزرگ در تیم صبا محسوب می‌شود.

در شرایط کنونی تنها سه هفته به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تیم امید صبای قم باید در دو مسابقه خارج از خانه برابر تیم‌های فوتبال امید داماش گیلان و نفت اهواز به میدان برود و در خانه با تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیدار کند.

گفتنی است، صبای قم روز شنبه 14 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم داماش گیلان رفت و 18 اردیبهشت‌ماه نیز در ورزشگاه تختی قم برابر فجر شهید سپاسی شیراز صف‌آرایی می‌کند، در حالی که آخرین بازی صبای قم در خارج از خانه برابر نفت تهران است و صبا اگر می‌خواهد در لیگ برتر بماند باید هر سه بازی را با برد پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول