اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای رویترز درباره حمله موشکی اسرائیل به سوریه

رویترز در خبری مدعی شد که اسرائیل در حمله موشکی بامداد امروز و جمعه به سوریه یک محموله موشکی حزب‌الله را هدف قرار داده است.

ادعای رویترز درباره حمله موشکی اسرائیل به سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس، «رویترز» در خبری فوری به نقل از یک منبع اطلاعاتی غربی که نامش را فاش نکرد، مدعی شد که در حمله شب گذشته و صبح جمعه اسرائیل به سوریه، محموله موشکی را که از ایران برای حزب‌الله فرستاده می‌شد، هدف قرار داده است.

به گفته این منبع، جمعه و شب گذشته، اسرائیل محموله موشک‌های فاتح 110 را که از ایران برای حزب‌الله فرستاده می‌شد، هدف قرار داده است.

روزنامه نیویورک تایمز نیز روز شنبه گزارش داد، موشک‌های فاتح زمین به زمین ایران روز جمعه در انبارهای فرودگاه دمشق مورد هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفتند.

این درحالی است که تلویزیون سوریه اعلام کرده است که موشک‌های اسرائیلی بامداد امروز صبح، یکشنبه یکی از مراکز تحقیقاتی سوریه را در دمشق به طور مستقیم هدف قرار داده است.

اسرائیل تاکنون در قبال انتشار این خبر و جزئیات آن سکوت کرده است.

یک رشته انفجارها صبح امروز در دمشق پایتخت سوریه روی داد که شدیدترین آن به گفته اهالی منطقه پشت منطقه«جبل قاسیون» به وقوع پیوست.

تلویزیون سوریه اعلام کرد که این انفجارها در منطقه «جمرایا» در نزدیکی منطقه الهاویه در ریف دمشق روی داده است که ناشی از حمله موشکی اسرائیل بوده است.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که این انفجارها یک مرکز تحقیقات علمی در دمشق را هدف قرار داده است که تلفات جانی به همراه داشته است.

خبرنگار فارس از دمشق گزارش داد که صدای سه انفجار قوی در منطقه الهامه و قدسیا در دمشق شنیده شده است.

از جزئیات این انفجارها گزارشی منتشر نشده است. بر اساس این گزارش، صدای انفجارهای قوی در مناطق مختلف سوریه به گوش می رسد.

شبکه خبری الاخباریه سوریه گزارش داد که چندین انفجار ساعت سه به وقت محلی در منطقه الهامه در دمشق روی داده است و بر اساس این گزارش، برق بخشی از مناطق دمشق قطع شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول