اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عالم عربستانی در گفت‌وگو با فارس:

نبش قبر «حجر بن عدی» در راستای منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است

یک عالم عربستانی تاکید کرد که اقدام اخیر تروریست‌ها در نبش قبر یکی از صحابه گرانقدر صدر اسلام در راستای منافع آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه است.

نبش قبر «حجر بن عدی» در راستای منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است

«شیخ اسماعیل الهفوفی» در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس اقدام اخیر تروریست‌ها در نبش قبر صحابی گرانقدر «حجر بن عدی» را محکوم کرد و گفت این اقدام با هدف شعله‌ور کردن جنگ طائفه‌ای در جهان اسلام صورت می‌گیرد.

تروریست‌ها طی اقدامی قبر صحابی جلیل القدر حجر بن عدی را شکافته و باقیمانده پیکر وی را ربوده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

قبر حجر بن عدی در منطقه «مرج» در حومه منطقه «الغوطه» در اطراف دمشق قرار دارد.

 

 

نبش قبر حجر بن عدی در راستای منافع اسرائیل در منطقه بود

این عالم عربستانی در ادامه مصاحبه خود گفت: این اقدام در راستای منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد تا از این طریق جهان اسلام را مشغول خود کرده و اهداف توسعه طلبانه و تجزیه گرایانه خود در منطقه را در پیش بگیرد.

 

تلاش دشمنان برای ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی

این عالم عربستانی گفت: در واقع دشمنان اسلام تلاش دارند تا با این اقدام در کشورهایی نظیر سوریه، عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس درگیری ایجاد کند و تجزیه این کشورها را تسریع بخشیده، ثروت‌های مالی آنها را به یغما برده و نیروی جوان آنها را نیز وارد درگیری‌ها کند.

شیخ اسماعیل الهفوفی گفت که عدم واکنش سازمان‌های اسلامی به این جنایت تاسف برانگیز بوده و می‌توان گفت که این سازمان‌ها از اعلام هرگونه واکنش هراس دارند چون بسیاری از این سازمان‌ها وابسته بوده و نمی‌توانند به صورت مستقل واکنش نشان دهند. 

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول