اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته زن انجام شد

تولید ویژه برنامه جشن کوثر در سیمای استانی سمنان

ویژه برنامه جشن کوثر هم‏زمان با هفته زن در سیمای استانی سمنان تولید شد.

تولید ویژه برنامه جشن کوثر در سیمای استانی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، جشن ویژه ولادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم ولایت‏مدار دامغان در حسینیه معصوم‏زاده این شهر برگزار و بر اساس آن، ویژه برنامه جشن کوثر در سیمای استانی سمنان تولید شد.

در این مراسم پرشور و معنوی ضمن سخنرانی، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای مولودی‏خوانی پرداختند؛ این مراسم در قالب یک برنامه 30 دقیقه‏ای به تهیه‏کنندگی زین‏العابدین دیانی در سیمای مرکز سمنان تولید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین بانوان صنعت آب و برق استان سمنان هم‏زمان با روز زن تجلیل شدند.

در مراسمی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان و مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان در محل این شرکت برگزار شد، از بانوان شاغل تجلیل به عمل آمد.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان در این مراسم با تبریک میلاد فرخنده صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: خداوند متعال با بعثت پیامبر و ظهور اسلام، ارزش ویژه‏ای به شخصیت و مقام زن داد و با ولادت حضرت زهرا(س) بهترین الگو را به جهان هستی ارزانی داشت.

حجت‏الاسلام والمسلمین قدرت‏الله قنبری با اشاره به شخصیت ممتاز حضرت زهرا (س)، رفتار، کردار و گفتار آن حضرت را همچون پیامبر اکرم (ص) دانست.

وی گفت: شیفتگی در عبادت، تهجد و دعا و متانت و عفت حضرت فاطمه (س)، او را به مقامی رساند که رسول اکرم (ص) در مورد شخصیت ایشان فرمودند «رضایت فاطمه (س) رضایت خدا و غضب او خشم و غضب خداوند است». 

قنبری، ارزش مقام مادر را ارزشی والا برشمرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم هر جا که به عبادت خود امر کرده، در ادامه آن به احترام گذاشتن به والدین نیز سفارش کرده است.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان با اشاره به نقش حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان بیان داشت: شیوه رفتاری حضرت زهرا(س) با امیرالمومنین، حضرت علی (ع) و فرزندانش می‏تواند الگوی جامعه اسلامی‏مان و خانواده‏های ما باشد.

در ادامه این مراسم، با مولودی‏خوانی توسط یکی از مداحان، حاضران به ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) پرداختند و در پایان از بانوان شاغل در شرکت برق منطقه‏ای سمنان با اهدای دسته گل و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول