اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

پس از بازی با استقلال، گزینه تغییر مربی در تراکتور مطرح شد / لوپز پس از برکناری تونی به تمرینات نیامده است

سرمربی جدید تیم تراکتوسازی تبریز با بیان اینکه گزینه تغییر کادر مربیگری یدر این تیم پس از بازی با استقلال مطرح بوده است،‌گفت: فلاویو لوپز پس از برکناری تونی به تمرینات نیامده است.

پس از بازی با استقلال، گزینه تغییر مربی در تراکتور مطرح شد / لوپز پس از برکناری تونی به تمرینات نیامده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حسن آذرنیا دقایقی پیش در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم با تراکتور، با بیان اینکه دو هفته پایانی لیگ برای تمام تیمها سخت است اظهارداشت: این شرایط مخصوصاً برای تیمهایی همانند آلومینیوم و تراکتور که به هر 3 امتیاز نیاز دارند، سخت‌تر نیز می‌شود.

وی ادامه داد: با شناختی که از آلومینیوم داریم و با توجه به کادر خوب و بازیکنانش، انتظار می‌رد که فردا بازی زیبایی را مشاهده کنیم.

آذرنیا با بیان اینکه کسب امتیاز برای هر دو تیم از نان شب واجب‌تر است، افزود: فردا برای کسب هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: پس از بازی که ایین تیم در مقابل استقلال انجام داد، حرف و حدیث‌هایی در مورد تغییر کادرمربی‌گری مطرح شد چرا که تیم نتایج خوبی نگرفته بود و هیئت‌مدیره تصمیم به تغییر کادر مربیگری داشت.

به گفته آذرنیا تغییرات در کادر مربیگری طی روزهای گذشته سبب انسجام، همدلی و ایجاد شوک در تیم تراکتور شده است و می‌تواند برای کسب نتیجه این تیم موثر باشد.

وی ضمن تقدیر از تونی (سر مربی سابق تراکتور) افزود: فرهنگ مربیان خارجی با فرهنگ بازی‌های ایران همخوانی ندارد و این امر سبب شده است که اغلب مربیان خارجی در لیگ ایران موفق نباشند.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار فارس، با بیان اینکه فلاویو لوپز به همراه تراکتور به بندرعباس نیامده‌است افزود: از زمانی که مشخص شد تونی برکنار شده، لوپز نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نکرده است و از همین جهت نتوانستیم وی را به همراه خود به بندرعباس بیاوریم.

وی افزود: صبح امروز در تهران تمرین کردیم و به دلیل اینکه بازیکنان در معرض گرمای کمتری قرار بگیرند، 24 ساعت قبل از مسابقه به بندرعباس آمدیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: علاوه بر لوپز، سید مهدی حسینی و همچنین اکرامی به دلیل مصدومیت و مشکلات خانوادگی در اختیار نداریم.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول