اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون سنگ ایران خبر داد

فعالیت 300 واحد استفاده از ضایعات سنگی معادن در اصفهان

مسئول کانون سنگ ایران گفت: در حال حاضر حدود 300 واحد استفاده از ضایعات سنگی معادن در استان اصفهان وجود دارد.

فعالیت 300 واحد استفاده از ضایعات سنگی معادن در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین امیر‌یوسفی در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه 50 درصد سنگ مصرفی کشور و صادرات کشور توسط اصفهان انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این موضوع نسبت به معرفی تولیدات و محصولات سنگی اصفهان به سراسر دنیا اقدام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نیز برای دست‌یابی به این هدف برگزار شده و نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ استان نیز با حضور شرکت‌های خارجی و داخلی در حال برگزاری است، اضافه کرد: 74 معدن‌کار در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و امیدواریم که صنعت سنگ استان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

مسئول کانون سنگ ایران با تاکید بر اینکه شش سال گذشته تنها سه واحد استفاده از ضایعات سنگی معادن در استان اصفهان وجود داشته است، تصریح کرد: اما امروز حدود 300 واحد استفاده از ضایعات سنگی معادن در استان اصفهان وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز حدود 30 واحد از واحد‌های استفاده از ضایعات سنگی معادن استان نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، ادامه داد: مسئولان صنعت سنگ را تشویق می‌کنند و این صنعت نیز تاکنون پیشرفت‌های بسیاری را داشته و در سال گذشته نیز سنگ استان کار‌آفرینی قابل توجهی را داشته است اما در برخی از زمان‌ها نیز مسئولان به این صنعت کم‌توجه می‌شوند.

امیریوسفی با اشاره به اینکه نسبت به دعوت از تمام مسئولان برای حضور در این نمایشگاه اقدام کرده‌ایم، تاکید کرد: اما نمایشگاه سنگ استان به صورت مظلوم و بدون حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شده است.

 انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول