اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ علی سلمان:

انقلاب بحرین تا تحقق تغییرات ادامه خواهد یافت/ گفت‌وگو باید جدی و صادقانه باشد

دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین تاکید کرد ملت بحرین با پایداری و جانفشانی خود در طول دوسال اخیر معادله‌ای را ایجاد کرد که تنها با ایجاد تغییرات پایان می‌یابد.

انقلاب بحرین تا تحقق تغییرات ادامه خواهد یافت/ گفت‌وگو باید جدی و صادقانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، شیخ علی سلمان در سخنان خود در جمع تحصن کنندگان در جزیره ستره در جنوب شهر منامه پایتخت بحرین بر ادامه انتفاضه و انقلاب علیه دوران تکروی در قدرت از سوی یک خاندان واحد تاکید کرد.

وی افزود: ملت خواهان تغییرات است تا هریک از شهروندان منشا قدرت باشد و انتفاضه و انقلاب تا بروز تغییرات و پایان دوره یادشده ادامه خواهد داشت.

شیخ علی سلمان اظهار داشت: این حکومت که باعث فساد شده و در خدمت رسانی شکست خورده است همچنان پابرجاست و انقلاب مسالمت آمیز را به تداوم بیشتر تا تغییر این وضعت فاسد و استبدادی سوق می‌دهد.

وی تاکید کرد: این انقلاب به محض تغییراتی سطحی یا تغییر این یا آن مسئول هرگز متوقف نخواهد شد.

شیخ علی سلمان خطاب به حکومت بحرین گفت: اگر به این دوسال اکتفا نکنید بدانید که نفس ملت طولانی است و (انقلاب) سه، چهار، پنج و حتی 10 سال و بیشتر از آن ادامه خواهد یافت تا ملت به حق خود دست یابد و پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب مردمی بحرین برای مسئله‌ای عادلانه و مطالباتی برحق مبارز می‌کند، افزود: ما با گفت‌وگوی جدی و صادقانه موافق هستیم که یک توافق سیاسی براساس احترام به این ملت آن را ایجاد می‌کند و هرگز نمی‌پذیریم که آل خلیفه منشا همه قدرت باشد بلکه این ملت اعم از شیعه و سنی است که منشا قدرت است و حق دارد در دستگاه‌های امنیتی مشارکت داشته باشد و در تصمیم گیری‌ها و تعیین سرنوشت کشور شرکت کند.

دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: ما با گفت‌وگویی موافقیم که به اراده ملت و کشور پاسخ دهد و از ما نخواهید که از حقوق این ملت چشم پوشی بکنیم زیرا این ملت حق دارد که به حقوق کامل خویش دست یابد و ما هرگز از آن چشم پوشی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول