اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خبر داد

بهره‌برداری از پارک ولایت تا پایان تابستان

شهردار یاسوج از اتمام عملیات اجرایی قسمت‌های شمال و شرق پارک ولایت تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از پارک ولایت تا پایان تابستان

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در پاسخ به سؤالی در مورد آخرین وضعیت پارک بزرگ ولایت در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از کارهایی که در این پارک انجام شد، احداث و تکمیل خیابان‌ها و بلوارهای دسترسی اطراف آن بوده که هم‌اینک ادامه بلوار پاسداران آسفالت و آماده بهره‌برداری شده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه پارک ولایت از طراحی خوبی برخوردار است، افزود: عملیات زیرسازی و آماده‌سازی ادامه بلوار میرزای شیرازی نیز انجام شده و این بلوار در پشت پارک ولایت آماده آسفالت شده است.

وی عنوان کرد: عملیات تسطیح و ساماندهی تپه خاکی در این پارک نیز بخشی از کارهای در حال انجام است به طوری که 2 دستگاه بلدوزر و سه دستگاه لودر با اکیپ‌های عملیاتی روزانه در حال کار هستند.

نگین‌تاجی اظهار امیدواری کرد که عملیات تسطیح در این پارک بزرگ ظرف یک ماه آینده به اتمام برسد.

شهردار پایتخت طبیعت ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش به هزینه‌ها و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پارک ولایت اشاره کرد و گفت: با وجود محدودیت‌ها و مشکلات شهرداری در منابع مالی، همه این هزینه‌ها از منابع داخلی شهرداری یاسوج تأمین می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع درخت‌کاری در این پارک به منظور جبران کاهش بخشی از فضای سبز تخریب شده، تصریح کرد: درخت‌کاری بخشی از ضلع شرقی پارک ولایت انجام شده و درختان گلدانی نیز خریداری و آماده کاشت هستند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با در نظر گرفتن همه جوانب، قسمت‌های اصلی پارک ولایت یعنی اضلاع شمالی و شرقی این پارک تا پایان تابستان سال جاری به پایان می‌رسند و مورد بهره‌برداری مردم و شهروندان قرار می‌گیرند.

نگین‌تاجی در بخش پایانی صحبت‌هایش مشارکت و همراهی شهروندان را لازمه توفیق مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: لازم است از صبوری و همراهی شهروندان یاسوجی در انجام پروژه‌های مختلف در این شهر قدردانی کنم.

انتهای پیام/82005/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول