اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان خبر داد

اجرای طرح ابرار در سمنان / مقام والای شهید مطهری برای جامعه تبیین می‏شود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای طرح «ابرار» در سمنان خبر داد و گفت: مقام والای شهید مطهری با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته برای جامعه تبیین می‏شود.

اجرای طرح ابرار در سمنان / مقام والای شهید مطهری برای جامعه تبیین می‏شود

حجت‌الاسلام جواد صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان، به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار داشت: تعلیم و تربیت در دین اسلام جایگاه والایی دارد و شهید مطهری قرآن را به عنوان نماد تعلیم و تربیت مورد خطاب قرار داده و انسان‌ها را به تجهیز علم و دانش به منظور درک بیشتر سفارش کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: شهید مطهری برای همه اعصار و قرون یک الگوی زنده و شایسته است.

وی بیان کرد: این شهید والامقام الگو و اسوه‌ای کامل برای جوانان است؛ بنابراین جامعه امروز نیازمند انسان‌هایی متعهد، متخصص و مومن است تا رود همیشه جوشان تعلیم و تربیت برای جوانان جریان داشته باشد.

صمیمی در ادامه به تشریح عملکرد عقیدتی سپاه استان در سال 91 اشاره کرد و گفت: آموزش، تربیت و تعالی پایوران و بسیجیان در مرکز امام رضا (ع) مشهد، مجتمع شهید محلاتی قم و مرکز شهید مطهری سمنان از جمله برنامه‌های عقیدتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش برای هر فرد در این دوره‌ها بیش از 100 ساعت آموزشی به حساب می‌آید.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: کلاس‌های قرآن اعم از تفسیر، مفاهیم و روان‌خوانی برای پایوران و سربازان در کلیه رده‌ها برگزار شده است.

صمیمی از دیگر برنامه‌‌ها، برگزاری دوره خاص تربیت مربی قرآن با عنوان «آموزشیار قرآن کریم»، برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی در مشهد، برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی استانی و ناحیه‌ای و برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی با عنوان «طرح ابرار» را عنوان کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: نشست‌های ناحیه‌ای، همایش‌های کشوری، مکاتبه‌ای و ... با هدف ارتقا و تقویت سطح علمی مربیان توسط عقیدتی در سال 91 برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول