اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

احیای زمین‏های شیب‏دار کم‏بازده در فیروزکوه/ توسعه بهره‏برداری از معادن فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه از احیای زمین‏های شیب‏دار کم‏بازده و توسعه بهره‏برداری از معادن شهرستان فیروزکوه خبر داد.

احیای زمین‏های شیب‏دار کم‏بازده در فیروزکوه/ توسعه بهره‏برداری از معادن فیروزکوه

ابوالقاسم مهری که برای بررسی مسائل و مشکلات روستای هرانده از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه در بین اهالی این منطقه حضور یافته بود، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به بخش دوم پیام سال رهبری با عنوان حماسه اقتصادی اظهار کرد: متاسفانه رویکرد جامعه در سال‏های گذشته، مصرف‏گرایی و کاهش توجه به تولید داخلی بوده است.

وی ادامه داد: این مسئله تا جایی ادامه یافت که رهبری نظام شخصاً وارد عمل شدند و بحث اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از مصرف‏گرایی را در سال‏های گذشته مطرح کردند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان داشت: دولت به عنوان پیشانی نظام با تهیه و تدوین طرح‏های اساسی در منطقه نظیر طرح توسعه کشاورزی در سال 91 و طرح توسعه معادن در سال 92، همه مردم را در قالب تشکیل تعاونی در راستای پویایی این بخش‏ها مشارکت می‏دهد.

مهری ابراز امیدواری کرد؛ اجرایی شدن مفاد این دو طرح در منطقه، احیای زمین‏های شیب‏دار کم‏بازده و توسعه بهره‏برداری از معادن شهرستان فیروزکوه را در جهت تقویت تولید و افزایش درآمد ملی به دنبال داشته باشد.

گزارش فارس حاکی است؛ در این جلسه، عمده مسائل و مشکلات روستای هرانده از جمله در مقوله گازرسانی، اجرای طرح هادی روستا، واگذاری زمین معوض بابت تخریب زاغه‏ها و انبارها در اجرای طرح هادی، جابه‏جایی تیرهای برق در خیابان‏های عقب‏نشینی شده، نبود روشنایی معابر، احداث جاده بین مزارع، احداث سالن ورزشی، خرابی خطوط تلفن همراه و ثابت، سرمازدگی شکوفه‏های درختان و احداث پل دسترسی برای دسترسی به مزارع با حضور مسئولان دستگاه‏های متولی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول