اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مرحوم نیکان قمی سرشار از عشق به امام و رهبری بود

استاندار قم با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج شیخ علی نیکان قمی را تسلیت گفت و افزود: مرحوم نیکان قمی لبریز از عشق به امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

مرحوم نیکان قمی سرشار از عشق به امام و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام استاندار قم آمده است: ارتحال جانگداز فقید سعید مرحوم حاج شیخ علی نیکان قمی موجب تأسف و تأثر شد.

در ادامه این پیام آمده است: زنده یاد نیکان قمی در طول حیات با عزت و پر برکت خویش چه در دوران مبارزات ستمشاهی و چه در مسئولیت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاصه مسئولیت خطیر فرمانداری قم و مشاور بین الملل استانداری همواره با روحیه‌ای جهادی و انقلابی الهام گرفته از تعهد والای دینی و اخلاقی و لبریز از عشق به امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون سربازی فداکار در خدمت نظام و انقلاب قرار داشته و نام نیک و جاودانی را از خود به یادگار گذاشت.

در پایان این پیام اضافه شده است: ضمن ابراز تألم و همدردی، از صمیم قلب فقدان جانسوز این خادم تلاشگر و خستگی ناپذیر را به عموم ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم مومن و شریف استان مقدس قم جامعه اداری استان به‌ویژه بیت مکرم و فرزندان بزرگوار آن مرحوم عرض تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال علو درجات و غفران الهی را برای ایشان و صبر و بردباری برای بازماندگان محترم را مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول