اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

سند حمایت آمریکا و اسرائیل از تروریست‌ها در سوریه به خوبی مشخص شد

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایت اخیر تروریست‌ها در نبش قبر یکی از یاران امام علی (ع) گفت: سند حمایت آمریکا و اسرائیل از تروریست‌ها در سوریه به خوبی مشخص شد.

سند حمایت آمریکا و اسرائیل از تروریست‌ها در سوریه به خوبی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید‌ مجتبی میر‌دامادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به رعایت تقوا اظهار داشت: رمز موفقیت و پیروزی هر انسانی به تقوا وابسته است.

وی با اشاره به ابعاد تقوا عنوان کرد: یکی از مهمترین ابعاد تقوا، تقوای اخلاقی است که دارای معایب و محاسنی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به معایب و محاسن اخلاق ادامه داد: کسی که دارای بیماری اخلاقی باشد علاوه بر اینکه خود را می‌سوزاند جامعه را نیز به آتش می‌کشاند همانند جنگ جهانی دوم که هیتلر به دلیل نبود تقوای اخلاقی 50 میلیون انسان را به خاک و خون کشاند.

وی اظهار داشت: اگر ریشه‌های بی‌اخلاقی در جامعه درمان نشود سبب به‌وجود آمدن ریشه‌های حسادت، عقده‌های حقارت و کمبود محبت در انسان‌ها می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به محبت به یتیمان تأکید کرد: افرادی که مادر یا پدر خود را از دست داده‌اند اگر به آن‌ها محبت و کمک نشود در آن‌ها عقده‌ای درونی به‌وجود می‌آید که تبعات بسیار بدی را به دنبال خواهد داشت.

میردامادی با اشاره به داستان هابیل و قابیل تصریح کرد: آنچه هابیل منصفانه به برادر خود قابیل گفت این بود که عبادتی مورد پذیرش خداوند است که توأم با تقوا باشد.

وی عنوان کرد: باید در همه حال خداوند متعال را ناظر به اعمال خود قرار دهیم و کار، سخن، نماز را فقط برای خدا انجام دهیم چراکه اگر خلوص در زندگی قرار گیرد برکت را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های دوم با اشاره به ایام پیش‌رو در هفته آینده اظهار داشت: در این هفته روز شیخ‌صدوق را داریم که باید نامش را در همه جا جاودانه نگه‌داریم.

وی با اشاره به 18 اردیبهشت‌ماه روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر افزود: سازمان جمعیت هلال‌احمر را در یک جمله می‌توان گفت پیشگام خدمت‌رسانی به مردم است.

میردامادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شورای نگهبان تصریح کرد: حضور شورای نگهبان حضور مبارکی است و همه باید برطبق قانون به شورای نگهبان احترام بگذارند.

وی با اشاره به اقدام اخیر جنایتکاران سلفی در سوریه تأکید کرد: نبش قبر یکی از یاران باوفای امام علی (ع) سند حمایت آمریکا و اسرائیل در دفاع از تروریست‌ها و دشمنان اسلام را به خوبی مشخص کرد.

میردامادی با اشاره به هفته معلم در روز گرامیداشت شهید مطهری تصریح کرد: مطهری کسی بود که در راه تعلیم و تربیت به اسلام خدمات ارزنده‌ای انجام داد که این یک الگوی به تمام معنا است.

انتهای پیام/2301/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول