اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

معلمان ورزش نقش مهمی در شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نقش معلمان ورزش دانش‌آموزی را در شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی مهم ارزیابی کرد.

معلمان ورزش نقش مهمی در شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی دارند

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم روز معلم را فرصتی مناسب برای توجه به زحمت بی شائبه آنها در تربیت نسل جوان جامعه عنوان کرد و نقش معلمان ورزش را در توسعه بیش از پیش ورزش و قهرمان پروری نیز مهم دانست.

وی حاصل توجه بیشتر به ورزش دانش‌آموزی را ترسیم چشم‌اندازی روشن برای رشد و توسعه ورزش قم در بخش‌های مختلف اعم از قهرمانی و همگانی عنوان کرد و بیان داشت: تعامل جدی با آموزش و پرورش داریم تا با بهره‌گیری از علم و تجربه معلمان ورزش بتوانیم ورزش را از رده‌های پایه توسعه بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: اگر به صورت اصولی و با علاقه از ورزش دانش‌آموزی حمایت شود، سبب شکوفایی استعدادهای نهفته، تلاش برای پرورش آنها و سپس افتخارآفرینی برای ورزش استان قم است و این مهم برای جامعه دستاوردی ارزشمند محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: در گذشته ورزش دانش‌آموزی در استان قم همچون سراسر کشور مظلوم واقع شده بود اما خوشبختانه در سال‌های اخیر نگاه‌ها به این مقوله مهم که حلقه گمشده نظام آموزشی کشور بود، تغییر کرده و به توسعه ورزش در آموزش ‌و پرورش امیدوار شده‌ایم.

جهان‌بینی عنوان کرد: این اداره کل نیز به عنوان متولی ورزش حامی ورزش دانش‌آموزی است و در فضاهایی که نیاز به حمایت باشد حضور خواهد داشت، ضمن اینکه نمونه بارز آن امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل با آموزش ‌و پرورش استان قم است که تلاش می‌کنیم نسبت به گذشته به شکلی جدی تحقق یابد.

وی تجلیل از معلمان ورزش به مناسبت گرامیداشت مقام معلم را در مقابل تلاش‌های بی ‌وقفه آنان برای خدمت به سلامتی و نشاط نسل جوان جامعه بسیار ناچیز دانست و اظهار داشت: ورزش دانش‌آموزی پشتوانه ورزش قهرمانی استان و کشور در آینده است و امیدوارم این مهم از سوی مسئولان استان و کشور بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: در حال حاضر انجمن‌های ورزش دانش آموزی در رشته‌های مختلف نظیر دو و میدانی، بسکتبال، کشتی، فوتبال، تکواندو، شنا و چندین رشته ورزشی دیگر با هیئت‌های ورزشی استان قم همکاری جدی دارند و این مهم زمینه شناخت استعدادهای ورزش و پرورش آنها زیر نظر مربیان مجرب و با دانش هیئت‌ها را فراهم کرده است.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول