اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با فارس:

صراحتا می‌گویم دوستی جریان اصلاحات با هاشمی ظاهری است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: من به صراحت می‌گویم که برخی در جریان اصلاحات با هاشمی دشمنی کردند و دوستی آن‌ها نیز ظاهری است.

صراحتا می‌گویم دوستی جریان اصلاحات با هاشمی ظاهری است

محمدنبی حبیبی در حاشیه سفر انتخاباتی کاندیدای اختصاصی حزب مؤتلفه اسلامی به شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش‌رو به عنوان کاندیدا شرکت می‌کند یا خیر، اظهار کرد: طبق آن‌چه که من شنیده‌ام و همچنین استنباط و تحلیل می‌کنم آقای هاشمی به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور پیدا نخواهد کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: ولی شنیده و دیده می‌شود که برخی از دوستان اکنونی و نزدیکان ایشان برای آمدن وی را تحت فشار گذاشته‌اند.

حبیبی عنوان کرد: این افراد دو دسته‌اند که یک دسته کارگزاران سازندگی و دسته دیگر عده‌ای در جریان اصلاحات هستند که تنها امید خود را در آمدن آقای هاشمی می‌بینند که البته تحلیلی اشتباه دارند.

دبیرکل مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که چرا شما اصولگرایان نتوانستید هاشمی را پس از قضایای انتخابات 88 و حتی پس از برخوردی که در دولت اصلاحات با وی شد به طرف خود جذب کنید، تصریح کرد: ما در حزب مؤتلفه اسلامی سعی خود را کردیم و حتی چندین دیدار با آقای هاشمی داشتیم هر چند که در پاره‌ای مواقع  مورد سؤال واقع شدیم.

این فعال سیاسی اصولگرا هاشمی را شخصیتی مبارز و برجسته در قبل و بعد از پیروزی انقلاب دانست و گفت: آن‌چه که مشهود است به مانند هر شخص دیگر ممکن است آقای هاشمی دوستان و یا مخالفانی داشته باشد ولی من به صراحت می‌گویم که برخی در جریان اصلاحات با هاشمی دشمنی کردند و دوستی آن‌ها نیز ظاهری است.

وی دشمنان هاشمی رفسنجانی را افرادی چون نویسندگان کتاب عالی‌جناب سرخپوش دانست و گفت: این‌ها دشمنان آقای هاشمی هستند نه اصولگرایان.

انتهای پیام/2571/ط30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول