اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز گذشته

بی‌احتیاطی راکبان موتورسیکلت 13 مجروح برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در یک روز گذشته، بی‌احتیاطی راکبان موتورسیکلت 13 مجروح برجای گذاشت.

بی‌احتیاطی راکبان موتورسیکلت 13 مجروح برجای گذاشت

محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اثر بی‌احتیاطی که یکی از شایع‌ترین مشکلات در بین راکبان موتورسیکلت است در 24 ساعت گذشته 13 مجروح و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه به تشریح این حوادث پرداخت و افزود: ساعت 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه در تقاطع کارگر و خیام برخورد دو موتورسیکلت باعث مجروح شدن سه نفر شد که بر روی دو نفر از مصدومین عملیات احیاء انجام شد.

وی در ادامه اضافه کرد: برخورد یک دستگاه سواری و موتورسیکلت در ساعت 12 و 45 دقیقه روز چهارشنبه در خیابان چهارمردان موجب مجروح شدن چهار نفر شد.

باقری همچنین برخورد دو موتورسیکلت با یکدیگر در 30 متری کیوانفر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

همچنین دو موتورسیکلت دیگر در میدان نبوت با هم تصادف کردند که این سانحه نیز سه مجروح برجای گذاشت که مجروحان با حضور مأموران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول