اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

برخی پروژه‌ها در بردسکن به خاطر کمبود اعتبار رها شدند

فرماندار بردسکن گفت: متاسفانه برخی پروژه‌ها در شهرستان بردسکن به خاطر کمبود اعتبارات رها شدند.

برخی پروژه‌ها در بردسکن به خاطر کمبود اعتبار رها شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل یعقوب‌زاده در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مسئولانی که کمبود بودجه و تحریم‌ها را در نحوه پاسخ‌گویی به مردم توجیه کنند و باعث نارضایتی شوند به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی بر پاسخ‌گویی مناسب به ارباب رجوعان تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی از مسئولان که در حوزه کاری خود ضعیف هستند برای این‌که بتوانند پاسخ ارباب رجوعان را بدهند بحث تحریم‌ها و کمبود بودجه را مطرح می‌کنند و این حرف دور از شأن یک مدیر اجرایی است.

رئیس شورای اداری بردسکن به این دسته از مدیران تذکر داد: در صورتی که این حرف‌ها بر اساس مستندات از ارباب رجوعی گرفته شود، بدون تعارف آن مدیر را از شهرستان اخراج خواهم کرد.

وی افزود: درست است مشکلات وجود دارد اما نباید مدیران طوری برخورد کنند که تولید نارضایتی را به وجود بیاورند.

فرماندار بردسکن ادامه داد: درست است که شرکت‌های خدماتی مطالباتی را نیز دارند اما با شرایط اقتصادی مردم، می‌طلبد با این‌گونه افراد مدارا کنند.

وی در بخش دیگری از مطالبش به پروژه ملی و منطقه‌ای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه اشاره کرد و از مدیران خواست خودشان را به حواشی انتخابات مشغول نکنند و از هرگونه اظهارنظر در انتخاب فرد و یا افراد کاندیداها بپرهیزند.

یعقوب‌زاده با بیان این‌که تمام زیرساخت‌های لازم برای یک انتخابات پرشور و سالم در شهرستان فراهم است، گفت: بیش از دو هزار نفر در شهرستان امر برگزاری انتخابات را برعهده خواهند داشت که 75 درصد آن‌ها نیز فرهنگیان هستند.

وی از ثبت نام 485 نفر به عنوان کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و افزود: انتخابات در 67 روستای شهرستان برگزار خواهد شد و در 101 شعبه اخذ رای بیش از 200 صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

فرماندار بردسکن خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات هشت آبادی شهرستان بردسکن کد روستا به خود گرفت و برای اولین بار مردم این روستاها می‌توانند شورای اسلامی داشته باشند.

یعقوب‌زاده خاطرنشان کرد: در مجموع مردم شهرستان می‌توانند 213 نفر را به عنوان نماینده خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

وی گفت: همه ما به عنوان مجریان انتخابات فقط باید زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کنیم و کسانی که به شورا راه پیدا کردند طبق قانون می‌بایست مجریان انتخابات به آرای مردم احترام بگذارند.

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه همه مدیران در حوزه کاری خود پای کار هستند، اما می‌طلبد مشکلات و اختلافات داخلی خود را به صورت درون سازمانی حل کنند نه این‌که سر از مراجع قضایی و تشکیل پرونده در دادگاه بیاورد.

رئیس شورای اداری بردسکن با توجه به تخصیص اعتبارات سال 92 از مدیران خواست بحث موافقت‌نامه‌های پروژه‌ها را با دستگاه استانی خود مورد توجه قرار دهند و پروژه‌های نیمه تمامی که دارند در اولویت قرار باشند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی پروژه‌ها در شهرستان هستند که به خاطر کمبود اعتبارات رها شده‌اند در صورتی که مدیران می‌توانند با پی‌گیری و حضورشان در استان اعتبار لازم را برای تکمیل پروژه خود اخذ کنند.

انتهای پیام/70021/ر30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول