اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دلفان و سلسله در مجلس:

‌کاکاوند یکی از بخش‌های محروم لرستان است

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کاکاوند یکی از بخش‌های محروم لرستان است.

‌کاکاوند یکی از بخش‌های محروم لرستان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الله خدایی سوری صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی دلفان با اشاره به عمق محرومیت در بخش کاکاوند افزود: این بخش یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان لرستان به شمار می‌رود که رفع موانع و مشکلات آن همت بالای مسئولان ارشد استان و نیازمند اعتبارات ویژه است.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند، تا چهره محرومیت در بخش کاکاوند دلفان رفع شود.

وی افزود: من به عنوان نماینده مردم برای رفع محرومیت این بخش و بخش‌های دیگر این شهرستان و شهرستان سلسله تلاش می‌کنم.

در ادامه بخشدار کاکاوند در این بازدید با اشاره به اینکه بخش کاکاوند با 230 روستا دارای 23 هزار نفر جمعیت است، گفت: از 560 کیلومتر راه روستایی این بخش تنها 200 کیلومتر آسفالت است و 170 کیلومتر راه خاکی و 190 کیلومتر دیگر نیز راه شوسه است.

علی سلیمی با اشاره به اینکه بخش کاکاوند دارای 61 هزار اراضی کشاورزی قابل کشت است، افزود: از این میزان اراضی تنها شش هزار هکتار آبی است و مابقی به صورت دیم کشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بخش با دارا بودن 40 هزار هکتار جنگل و مراتع یکی از مناطق گردشگری استان است، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان با نگاه ویژه‌ای به این منطقه نسبت به پیشرفت آن تلاش کنند.

بخش کاکاوند دارای چهار دهستان اتیوند شمالی، اتیوند جنوبی، کاکاوند شرقی و کاکاوند غربی است که در غرب شهرستان دلفان قرار گرفته است.

مسائل و مشکلات روستاهای زرگران، گلستانه، گرمه خانی، بادام شیرین، غلاته، دانه میسی، گل بسر، زیچ و سرمه دهستان کاکاوند غربی شهرستان دلفان با حضور نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید نماینده مردم دلفان و سلسله خواستار ایجاد راه روستایی آسفالته، گازرسانی به روستاهای نزدیک به خط انتقال گاز و تامین آب آشامیدنی این روستاها شد.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول