اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) تبیین کرد

چگونه حماسه‌ساز باشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) راهکاری‌های حماسه‌سازی را برای دانشجویان بسیجی تبیین کرد.

چگونه حماسه‌ساز باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله فخری بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی اظهار داشت: چه کاری انجام بدهیم تا بتوانیم حماسه‌ساز شویم. در انتخابات هریک با یک نقاب و سلیقه وارد این عرصه می‌شوند و شما دانشجویان بسیجی نیز در دانشگاه‌ها، پرچمدار ولایت و علم و جهاد هستید، بنابراین مراقب باشیم و به بیانات مقام معظم رهبری خوب گوش داده و شخصی را که با شاخصه‌های ولایت‌مدار و ارزش‌مدارٰ مدیری توانمند و مطیع رهبری باشد را انتخاب کرده تا مملکت آبادی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با بیان اینکه حضرت آقا امسال را به نام سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، بیان داشت: شما افسران جنگ نرم درکشور هستید و حضرت آقا به شما افتخار می کند؛ همانطور که شما رهبر را می‌بینید، اشک برروی گونه‌هایتان سرازیر می‌شود، از اثرات مادرگرامی‌مان حضرت فاطمه زهرا(س)  است؛ شما اهل فضل، علم و دانش هستید و حماسه می‌آفرینید و حماسه‌ساز هستید؛ حماسه در جایی مطرح می‌شود که یک کار خارق‌العاده از طرف انسان‌های بزرگ انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: حماسه کار باید با عشق، با دل و تمام وجود انجام گیرد، بنابراین شما حماسه‌ساز باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: شهید مطهری شخصی بود که به پیروی از مکتب امام و گفتمان با تمام آنها مبارزه کرد و کم نیاورد، امیدواریم از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانشجوٰ، معلمٰ، دانش‌آموز، علما و دیگر شهدا الگو بگیریم و براساس ارزش‌های آنها زندگی کنیم.

این گزارش حاکی است؛ در پایان مراسم از دانشجویان بسیجی شرکت‌کننده در اردوهای جهادی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول