اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

تسلیم خودخواهی‌ها نمی‌شویم/بدخواهان به دنبال تحقیر انسان‌ها هستند

رئیس جمهور با بیان اینکه برخی می‌گویند باید تسلیم دیگران شد، گفت: تدبیر و گفت‌وگو با تسلیم شدن متفاوت است و بدخواهان به دنبال تحقیر انسان‌ها هستند و ما با عشق و تلاش در مقابل تمام خودخواهی‌ها می‌ایستیم.

تسلیم خودخواهی‌ها نمی‌شویم/بدخواهان به دنبال تحقیر انسان‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در همایش حماسه حضور با موضوع «نقش جوانان ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در سالن بانک صادرات استان با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز کارگر، اظهار کرد: کارگران سربازان گمنام عزت، پیشرفت و استقرار ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: دست‌های توانمند کارگران چرخ پیشرفت ملت ایران را شتابان به حرکت درآورده است.

رئیس جمهور انسان را گل سرسبد خلقت توصیف کرد و افزود: خداوند عالم را برای انسان خلق کرده و او را آفریده تا خدایی شود.

وی تنها راه رسیدن به قله خدایی شدن را عشق و محبت دانست و گفت: عشق رمز و راز هستی است.

*راه رسیدن به خدا از مسیر عشق ورزیدن می‌گذرد

احمدی‌نژاد با بیان اینکه راه رسیدن انسان به خدا از مسیر عشق‌ورزیدن می‌گذرد، اذعان کرد: هر کمالی از راه محبت محقق می‌شود و کینه کمال‌آفرین نیست.

وی تمام ارزش‌های ماندگار در طول تاریخ را برآمده از عشق خواند و یادآور شد: تمام رفتار پیامبر (ص) برآمده از عشق به انسان‌ها است.

رئیس جمهور معرفت و کمال انسان را محصول محبت دانست و تصریح کرد: خشم برای جلوگیری از سقوط است.

وی حضرت زهرا (س) را تجلی عشق، محبت و کانون جوشش محبت در عالم برای ابدیت ذکر کرد و افزود: تمام زیبایی‌های عالم از ناحیه وجود زهرا (س) است.

احمدی‌نژاد ارزش‌ها، پیشرفت و نقطه کمال را محصول تلاش عنوان کرد و یادآور شد: ایران بر پایه عشق و کار ساخته می‌شود و باید با عشق به ارزش‌های الهی کمال و پاکی کشور را بسازیم.

*تسلیم خودخواهی‌ها نمی‌شویم

وی با اشاره به اینکه بدخواهان ملت ایران از موضع کینه و بدخواهی حرکت می‌کنند، اذعان کرد: بدخواهان به دنبال تحقیر انسان‌ها هستند و ما با عشق و تلاش در مقابل تمام خودخواهی‌ها می‌ایستیم.

رئیس جمهور تدبیر و گفت‌وگو را با تسلیم شدن متفاوت خواند و خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند باید تسلیم شویم و این راه نتیجه‌ای جز تحقیر شدن ندارد.

وی ملت ایران را پرچمدار کار، تلاش و احترام به انسان‌ها، توحید و عدالت خواند و افزود: شیطان به دنبال دور کردن حقایق از انسان است و می‌خواهد بین افراد فاصله ایجاد کند.

احمدی‌نژاد با اشاره نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تصریح کرد: حماسه محصول عشق به ارزش‌های الهی و انسان‌ها است.

وی گیلان را مشهور به عشق و کار دانست و متذکر شد: باور دارم سرسبزی گیلان ناشی از پاکی دل مردمان آن است.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول