اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غضنفری:

کمبود روغن خام داخلی پیش از انتخابات برطرف می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکل کمبود روغن خام داخلی تا پیش از انتخابات برطرف می‌شود.

کمبود روغن خام داخلی پیش از انتخابات برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مهدی غضنفری امروز در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان در مکان فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به اهداف سفر دور چهارم هیئت دولت به استان اظهار کرد: سفر چهارم هیئت دولت به منظور بررسی از نزدیک و برطرف شدن مشکلات استان است.

*سفر چهارم هیئت دولت به گیلان مصوبه جدیدی ندارد

وی با بیان اینکه سفر هیئت دولت به گیلان به منظور سرعت‌بخشی به اتمام مصوبات سفرهای قبلی است، گفت: سفر چهارم هیئت دولت به گیلان مصوبه جدیدی ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور پیشرفت سریع پروژه‌های مصوب سفرهای نخست تا سوم هیئت دولت به گیلان را بسیار مهم دانست و افزود: پروژه‌هایی که به هر دلیلی در گیلان و صومعه‌سرا نیمه کاره مانده‌اند باید با شتاب بیشتر و اعتبار لازم به اتمام برسند.

وی به مصوبات سفرهای قبلی دولت در صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: در سفر نخست بالغ بر 127 پروژه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی، سفر دوم با 39 پروژه و 94 درصد پیشرفت و سفر سوم با 11 پروژه و 10 درصد پیشرفت در صومعه‌سرا انجام شده است.

غضنفری با تصریح بر اینکه کندی سرعت پروژه‌های مصوب در دور سوم سفرها باید علت‌یابی شوند، تاکید کرد: تمام پروژه‌ها پیش از پایان کار دولت فعلی باید به پایان برسند.

وی به جلسه امشب هیئت دولت با حضور رئیس جمهور و وزرا و معاونان در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: برخی دلایل شناسایی شده در جلسه امروز استان بررسی و برطرف می‌شوند.

مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور اذعان کرد: تا حد امکان مسئولان صومعه‌سرا پیشنهاد مصوبه جدیدی را طرح نکند تا به روند اتمام مصوبه‌های قبلی رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مردم امید به سفر چهارم هیئت دولت و برطرف شدن بسیاری از مشکلات خود بسته‌اند، ادامه داد: سعی و تلاش تمام مسئولان و خادمان ملت رسیدگی به مباحث مطرح آنها و برطرف شدن نواقص موجود است.

غضنفری با اشاره به طرح مصوبه جدید در صومعه‌سرا و تاکید نماینده این شهرستان در تصویب آنها، خاطرنشان کرد: مصوبه‌های جدید امروز در حاشیه جلسه‌های هیئت دولت به صورت مجزا ابلاغ شده و پیگیری آن را به وزرای مربوطه واگذار می‌کنیم.

وی، ارتقای دانشکده منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه‌سرا به دانشگاه، پیگیری طرح‌های گردشگری در تالاب صومعه‌سرا و ساخت کمربندی بازار جمعه را از جمله مصوبات جدید مطرح شده برای این شهرستان عنوان کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور از مسئولان خواست تا به دنبال مصوبه جدید در سفر چهارم هیئت دولت نباشند.

وی با اشاره به برچیده شدن برخی مراکز دانشگاهی از صومعه‌سرا، یادآور شد: مراکز دانشگاهی برای ارتقای فضای علمی مردم ساکن آن منطقه است و برچیدن آن امری خطاست.

غضنفری اضافه کرد: دعوا در حوزه علمی و دانشگاهی درست نبوده و این مباحث باید به‌ویژه در صومعه‌سرا جمع شوند زیرا دولت فعلی خواهان افزایش حوزه فکر، اندیشه و علم مردم کشور است.

*اجرای مصوبه‌های دولت فعلی نباید به دولت آینده واگذار شود

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت فعلی در راستای اتمام مصوبه و پروژه‌های نیمه کاره سفرهای گذشته استانی است، متذکر شد: دولت بعدی به یقین طرح و برنامه جدیدی برای حوزه خدماتی کشور دارد که دولت فعلی کارهای نیمه تمام خود را نباید به دوش دولت آینده واگذار کند.

این مسئول، اذعان کرد: دولت آینده با فکر، اندیشه و هدف جدیدی مشغول به فعالیت می‌شود و واگذاری مصوبه‌های این دولت موجب دور شدن از اهداف دولت بعدی می‌شود.

*واقعه تلخ انتخابات 88 تکرار نشود/مردم در خط ولایت گام بردارند

وزیر صنعت،معدن و تجارت کشور با اشاره به حساسیت انتخابات آینده در بخش شوراها و ریاست جمهوری، اظهار کرد: تمام مردم و مسئولان در تکاپوی انتخابات سالم و پرشور باشند.

وی با بیان اینکه واقعه تلخ انتخابات 88 نباید بار دیگر تکرار شود، ابراز کرد: ملت و دولت هزینه‌ها و رنج‌های زیادی را در فتنه 88 متحمل شدند.

غضنفری اضافه کرد: مردم و مسئولان در خط ولایت و با تأسی از رهبری باشند و انتخاباتی همراه با حضور کم‌نظیر و پرشوری را رقم بزنند.

*مشکل کمبود روغن خام داخلی تا پیش از انتخابات برطرف می‌شود

وی با اشاره به برخی دغدغه‌های خانوارها در مصرف روغن، تصریح کرد: بازار در توزیع روغن دچار مشکل نبوده و انبارها غنی از ذخایر روغن است.

مقام عالی دولت در وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به میزان کمبود روغن خام در کشور اشاره کرد و یادآور شد: انبارهای روغن خام پر بوده و تا قبل از انتخابات مشکل توزیع آن در بازار و بین مصرف کنندگان بررسی و برطرف می‌شود.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول