اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

انجمن سینمای جوان کرمانشاه مورد توجه مسئولان نیست

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: اتحاد و هم‌دلی در انجمن سینمای جوان کرمانشاه موجب ساخت آثار قوی می‌شود اما این در حالی است ‌که از سوی مسئولان مورد حمایت قرار نمی‌گیرد.

انجمن سینمای جوان کرمانشاه مورد توجه مسئولان نیست

حجت‌الاسلام یزدان پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص انجمن سینمای جوان کرمانشاه عنوان کرد: این انجمن تشکلی است که در مرحله نخست به تولید فیلم می‌پردازد و با توجه به سیاست‌های نظام، انجمن سینمای کرمانشاه با آموزش نیروی انسانی مستعد، این کار را انجام داده است.

به گفته وی، این انجمن با تولید آثار ارزشمند و با استفاده از جوانان با استعداد کار می‌کند.

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: اتحاد و هم‌دلی در این انجمن موجب ساخت آثار قوی می‌شود اما این در حالی است ‌که از سوی مسئولان مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه این انجمن از سال 62 تشکیل شده و در این سال‌ها فعالیت داشته است، ادامه داد: آموزش، تولید و جشنواره سه رکن اصلی این انجمن است.

سهیل دینوری مسئول انجمن سینمای جوان کرمانشاه ادامه داد: در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رویش، جایزه بهترین کارگردانی مستند به کامران رضایی به دلیل ساخت فیلم «از ماه تا ماهی» تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در جشنواره فیلم عمار، جایزه تندیس انیمیشن به فیلم کوتاه «پرواز غریب» ساخته کامران رضایی تعلق گرفت.

دینوری در خصوص کلاس‌های این انجمن گفت: دوره‌های آموزش فیلم‌سازی، دوره آموزش بلندمدت یک‌ساله کارگردانی، تدوین، فیلمبرداری و عکاسی و در بخش کوتاه‌مدت دوره عکاسی، انیمیشن، تصویربرداری، تدوین و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوربین‌های تصویربرداری با فرمت HD، لابراتوار، امکانات نورپردازی، عکاسی، ریل‌های تصویربرداری از جمله امکانات موجود در این انجمن است.

دینوری گفت: علاقه‌مندان از طریق آزمون به این انجمن وارد می‌شوند و اگر از ابتدا بخواهند شروع کنند باید از دوره‌های کوتاه‌مدت آغاز کنند.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول