اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قروه خبر داد

عضویت 25 هزار بانوی قروه‌ای در رده‌های مختلف بسیج

فرمانده سپاه قروه از عضویت 25 هزار بانوی قروه‌ای در رده‌های مختلف بسیج خواهران در این شهرستان خبر داد.

عضویت 25 هزار بانوی قروه‌ای در رده‌های مختلف بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، جعفر کاوه در مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر از بانوان قروه‌ای در رده‌های مختلف بسیج عضو هستند که نقش ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری 5 جشن بزرگ میلاد کوثر با شرکت بیش از 16 هزار نفر از بانوان در نقاط مختلف قروه اظهار داشت: تربیت خوب مادران ایرانی بود که در هشت سال دفاع مقدس میلیون‌ها جوان را به جبهه‌های جنگ کشید تا حماسه‌ای جاودان خلق کنند و امروز این مراسم‌ها به پاس قدردانی از کمترین زحمات مادران ایرانی است.

کاوه با اشاره به شعار امسال گفت: زنان جامعه در رسیدن به دو حماسه سیاسی و اقتصادی می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و با تاسی به حضرت زهرا (س) نسبت به تمامی مسائل جامعه اظهار نظر کنند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی زنان را بیشتر از مردان متحول کرد و موجب رشد و بلوغ فکری آنان در تمام عرصه‌ها شد، تصریح کرد: یکی از تحولات اساسی در حوزه زنان پس از انقلاب اسلامی، رشد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی زنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه مهم‌ترین شاخص بلوغ فکری زنان پیروی از ولایت برشمرد و افزود: ولایت‌پذیری زن ایرانی، زمینه رشد او در تمام زمینه‌ها را فراهم کرده است به گونه‌ای که در سال‌های منتهی به پیروزی و پس از جنگ شاهد حماسه مادران و خلق صحنه‌های به یادماندنی بودیم.

وی اظهار داشت: در این دهه حساس از انقلاب امیدواریم زنان و مادران همان‌طور که در سال‌های پیش حماسه ساختند امسال نیز با حضور و دعوت خانواده خود پای صندوق‌های رای با انتخاب اصلح گامی دیگر در عرصه سیاسی بردارند.

انتهای پیام/79009/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول