اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

ثبت‌نام و جذب مبلغ از طریق سامانه سمتا

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ثبت نام طلاب علاقمند به امر تبلیغ در سامانه «سمتا» خبر داد.

ثبت‌نام و جذب مبلغ از طریق سامانه سمتا

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: از دیرباز ساماندهی بخش عمده‌ای از مبلغین کشور در مناسبت‌های مختلف از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت می‌گیرد.

وی از جذب مبلغان خواهر و برادر توسط این دفتر خبر داد و گفت: طلاب خواهر و برادر علاقمند به امر تبلیغ می‌توانند از اول تا 16خرداد ماه در سامانه سمتا ثبت‌نام کنند.

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: آزمون ورودی متقاضیان مهرماه و اوائل سال تحصیلی آینده برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از طلاب علاقمند به تبلیغ و واجد شرایط ثبت نام ابراز داشت: ثبت نام کنندگان تقریباً چهار ماه فرصت دارند منابع آزمون را مطالعه کرده و مهرماه در آزمون ورودی تشکیل پرونده شرکت کنند.

موسوی با اشاره به نیاز بیشتر به فعالیت تبلیغی از سوی بانوان عنوان کرد: با توجه به این امر، لازم است خواهران نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی مدارک لازم برای ثبت نام را گواهی تحصیلی پایه هشت برای برادران و سطح دو حوزه برای خواهران، کپی شناسنامه و عکس ذکر کرد و افزود: پس از کنترل مدارک، کارت ورود به آزمون صادر شده و متقاضیان مهرماه در آزمون تشکیل پرونده شرکت خواهند کرد.

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ثبت نام از طلاب خواهر برای تبلیغ هر سال انجام می‌شود، ابراز داشت: در بخش برادران دو سال است که جذب نداشتیم و امسال نسبت به جذب مبلغ اقدام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مواد و منابع آزمون متناسب با پایه‌های تحصیلی و برنامه‌های فرهنگی تبلیغی طراحی شده است.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه سمتا به آدرس samta-ezam.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول