اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار به صورت متمرکز انجام شد

جشن بندگی 400 دختر دانش‏آموز فیروزکوهی

جشن بندگی 400 دختر دانش‏آموز فیروزکوهی در حالی برای نخستین بار به صورت متمرکز انجام شد که این ‏بار خانواده‏ها برای برگزاری این جشن باشکوه پولی ندادند.

جشن بندگی 400 دختر دانش‏آموز فیروزکوهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه صبح امروز در این مراسم پرشور و باشکوه اظهار کرد: در دو سال گذشته این برنامه به صورت متمرکز برای دختران پایه سوم دبستان مدارس شهرستان برگزار می‏شد که امسال نیز با حضور حدود 400 دانش‏آموز در نمازخانه بزرگ دبستان «نجمه» فیروزکوه اجرایی شد.

یعقوب ایمانی افزود: دانش‏آموزان هشت مدرسه شامل شش مدرسه شهری و دو مجتمع روستایی در این مراسم که به مدت دو روز برای دختران ادامه یافت، حضور یافتند و این مهم برای نخستین بار برای مجتمع‏های روستایی به صورت متمرکز محقق شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ادامه داد: امسال برای نخستین بار به منظور برگزاری مراسم هیچ مبلغی از اولیا و دانش‏آموزان بابت چادر نماز، سجاده و انجام پذیرایی دریافت نشد.

وی اضافه کرد: با برنامه‏ریزی به عمل آمده، سجاده‏ها و چادر نمازهایی به صورت یکدست و متحدالشکل تهیه شد تا خاطره خوبی در اذهان دانش‏آموزان بر جای بگذارد.

ایمانی ادامه داد: با خاتمه یافتن مراسم نیز این سجاده‏ها و چادر نمازها جمع‏آوری و برای مراسم سال‏های آینده کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/2568/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول