اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور:

خیرین مدرسه‌ساز یک‌هزار و 84 میلیارد تومان هزینه کردند

رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور گفت: خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته یک‌هزار و 84 میلیارد تومان در این امر خیر هزینه کردند.

خیرین مدرسه‌ساز یک‌هزار و 84 میلیارد تومان هزینه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمدرضا حافظی عصر امروز در سومین همایش خیرین مدرسه‌ساز در بروجرد که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، گفت: جامعه خیرین مدرسه‌ساز در شانزدهمین سال موجودیت خود قرار دارد و باور نداشتیم که شاهد چنین حرکت پرشوری از سوی مردم باشیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تعداد خیرین مدرسه‌ساز کشور سال گذشته 400 هزار نفر بود که امسال این رقم به 500 هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: از ابتدای سال‌ جاری خیرین مدرسه‌ساز 250 میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی در شهرستان‌های تهران هزینه کردند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور گفت: خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته یک‌هزار و 84 میلیارد تومان در این امر خیر هزینه کرده‎اند و امسال پیش بینی می‎شود که به یک هزار و 500 میلیارد تومان برای این امر هزینه ‌کنند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم تحریم‌ها شاهد حضور پرشور مردم در جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز بودیم و مدرسه‌سازی زیرساخت توسعه همه جانبه کشور است.

حافظی اضافه کرد: خیرین مدرسه‎ساز فعالیت‌های خود را تنها در کشور انجام نمی‌دهند و مدارسی برای ایرانیان خارج از کشور می‌سازند تا این فرهنگ در همه جای جهان گسترش پیدا کند.

وی به تعداد مجامع خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 550 مجمع خیرین مدرسه‌ساز در شهرهای کشور ایجاد شده است و در 31 استان کشور نیز حرکت مدرسه‌سازی و کمک به احداث مدرسه با عشق و علاقه استمرار پیدا می‌کند.

حافظی با بیان اینکه از تعداد 500 هزار خیر مدرسه‌ساز حدود 900 خیر در برون مرزهای کشور هستند، تصریح کرد: 10 درصد از ملت ایران در خارج از کشور هستند که مجمع خیرین مدرسه‌ساز به مسیری پیش رفته تا برای این تعداد افراد در خارج از کشور مدرسه ایرانی احداث کند.

پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز لرستان در اردوگاه فرهنگی تربیتی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول