اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی قم:

کرایه اتوبوس در قم گران شد/الکترونیک کارت به صرفه‌تر است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر قم در خصوص افزایش 31 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌‌شهری، استفاده از الکترونیک کارت شهروند به نفع شهروندان است.

کرایه اتوبوس در قم گران شد/الکترونیک کارت به صرفه‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی گفت: با توجه به افزایش قیمت لوازم و قطعات یدکی، هزینه دستمزد و تعمیرات و افزایش هزینه‌های اتوبوس، جلسات کارشناسی تشکیل شد و سپس بر اساس آنالیز قیمت هزینه جابجایی یک نفر مسافر مشخص شد. با بررسی‌های بعدی نرخ نهایی کرایه با افزایش نسبی حدوداٌ 31 درصد بر اساس نرخ قبلی خطوط  تصویب و اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی یک سیستم پرهزینه است، به هزینه‌های تمام شده جابجایی مسافر اشاره کرد و بیان داشت: این افزایش کرایه 31 درصدی از دهم اردیبهشت ماه قابل اجرا است.

وی بیان داشت: با تاکیدات شهردار قم و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و همچنین مدیریت ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم، به موازات توسعه و افزایش تعداد ناوگان، کیفیت اتوبوس‌ها و خدمات رسانی نیز باید ارتقاء یابد تا اتوبوسرانی به سیستم قابل قبول و مورد توجه شهروندان تبدیل شود.

امراللهی افزود: به منظور ترغیب و تشویق مسافران به استفاده از الکترونیک کارت شهروندی که یکی از اقدامات بسیار ارزشمند شهرداری و این سازمان در توسعه عملکرد حمل و نقل ناوگان اتوبوسرانی و تسهیل و تسریع در ترددهای روزانه است، نرخ موصوف در دو بخش الکترونیک کارت شهروندی که قیمت پایه است و نرخ نقدی تعیین شده و برای اطلاع‌رسانی نسبت به نصب برچسب نرخ بر روی اتوبوس‌ها اقدام شده و تمام اتوبوس‌های فعال باید دارای برچسب نرخ باشند تا مشکلی در این خصوص پیش نیاید.

انتهای پیام/2258/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول