اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان هیئات رزمندگان اسلام مطرح شد

بهره‌گیری از امکانات روز برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در فضای مجازی

نوزدهمین همایش سراسری مسئولان هیئات رزمندگان اسلام در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم آغاز به کار کرد.

بهره‌گیری از امکانات روز برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نوزدهمین همایش سراسری مسئولان هیئت رزمندگان اسلام در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد.

بنابراین گزارش، علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در این نشست با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سیاست هیئت مانند گذشته این است که در انتخابات به صورت مصداقی وارد نشود و فقط به تبیین و تشریح نظرات رهبر انقلاب اسلامی بپردازد و در مورد ملاک‌ها و شاخص‌های نامزد اصلح اطلاع‌رسانی کند.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف ما این است که اصل حضور در انتخابات را ترویج کرده و نباید هیئت و دستگاه سیدالشهدا (ع) را خرج مسایل روزمره و سیاسی کنیم.

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام با بیان اینکه ممکن است اقشار مختلف مردم، نظرات و سلایق متفاوتی داشته باشند، ادامه داد: افرادی که وارد هیئت می‌شوند اگر ببینند هیئتی به صورت مصداقی وارد انتخابات شده ممکن است از هیئت دلسرد شده و دیگر جاذبه‌ای برایشان نداشته باشد.

مداحی در ادامه با اشاره به شعار سیاست ما عین دیانت ما است تصریح کرد: برخی در هیئت این شعار را مطرح کرده و با توسل به آن وارد بحث مصداقی می‌شوند ولی باید گفت ضرورتی ندارد وارد مصداق‌ها شویم و کسانی که می‌خواهند از کاندیدای خاصی حمایت کنند باید از هیئت استعفا دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید شبکه خادمین بیشتر از گذشته فعال شود، بیان داشت: مسئولین هیئت باید راه‌اندازی ایمیل و سایت را جدی گرفته و برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن در فضای مجازی، فعال‌تر از پیش قدم برداریم تا جوانان از آسیب در این فضا مصون بمانند.

گفتنی است آیت الله خاتمی و حجت الاسلام والمسلمین میر باقری در این نشست به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/78009/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول