اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان:

عده‌ای برای رسیدن به ثروت و قدرت از شورا استفاده می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: عده‌ای برای رسیدن به ثروت و قدرت از شورا استفاده می‌کنند و نباید اعضای شورا مورد سوءاستفاده اینگونه افراد به ویژه افراد سیاسی قرار گیرد.

عده‌ای برای رسیدن به ثروت و قدرت از شورا استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، سید رضی فلاح‌چای در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: انسان با سه نیت ثروت، قدرت و خدمت وارد شورا می‌شود.

وی هدف شورای لاهیجان را خدمت به مردم ذکر کرد و افزود: زمانی که شورا را تحویل گرفتیم سه‌چهارم کوچه‌ها خاکی بود و مشکلات زیادی وجود داشت و اکنون یک‌چهارم آسفالت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان هزینه آسفالت کوچه‌ها را 5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با مبلغ 3 میلیارد تومان پارکینگ خریداری کردیم که به قیمت امروز 30 میلیارد تومان است.

وی ساماندهی بام سبز لاهیجان، مکانیزه شدن شهربازی، گلکاری خیابان یوسف‌آباد، ایجاد استراحتگاه برای مسافران و گردشگران با هدف لاهیجان‌شناسی را از جمله اقدام‌های شورای سوم این شهر بیان کرد.

فلاح‌چای، ادامه داد: ساماندهی اطراف جزیره لاهیجان، خرید ساختمان شهرداری، بازگشایی دو فاز کمربندی و سازندگی تمام نقاط شهر از جمله اقدام‌های مهمی بود که در کارنامه شورای سوم ثبت شد.

وی احداث ترمینال، چهار بانده کردن خیابان، ساخت پل، افزایش محدوده شهری و ساماندهی درختان را از دیگر اقدام‌های شورای سوم لاهیجان برشمرد.

این مسئول تهیه نقشه طرح جامع تفصیلی را از دیگر فعالیت‌های شورا ذکر کرد و یادآور شد: اقدام‌های مذکور بخشی از فعالیت‌های این شورا بوده است و امیدواریم در دوره چهارم موثرتر عمل کنیم.

*زمینه خدمتگزاری عالمانه و عادلانه در شورا فراهم نبود

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه همه باید صادقانه به مردم خدمت کنیم، درباره حضور نیافتن خود در دوره چهارم انتخابات شورا، اظهار کرد: تمایل داشتم فعالیت خود در شورا را ادامه دهم اما زمینه‌ها برای خدمتگزاری عالمانه، عادلانه و صادقانه را فراهم ندیدم.

مهدی شمس، افزود: ضمن احترام به تمام کسانی که در آینده طبق رای مردم منتخب می‌شوند امیدوارم شورای آینده مسیر را به طرفی ببرند که تنها خیابان‌ها آسفالت نشود بلکه حقوق مردم نیز دیده شود.

وی با اشاره به اینکه می‌شود برای خدمت وارد شورا شد، ادامه داد: عده‌ای برای رسیدن به ثروت و قدرت از شورا استفاده می‌کنند و نباید اعضای شورا مورد سوءاستفاده اینگونه افراد به ویژه افراد سیاسی قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان، اعتماد مردم را مهم‌ترین مسئله در شورا دانست و تصریح کرد: زمانی که جمعیت یک شهری مانند لاهیجان این شهر را به هفت نفر از اعضای شورا می‌سپارند نباید از این اعتماد سوءاستفاده شود.

وی بیان کرد: شورا آموزه قرآنی و دینی و زیباست اما اسلامی است و اگر فعالیت عمرانی انجام می‌دهیم باید سابقه دینی داشته باشد.

شمس استفاده از متخصص‌ها در شورا را مهم خواند و خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید تفکر استفاده از متخصص‌ها را داشته باشند و در زمینه‌های مختلف از اهل فن بهره‌ گیرند.

وی بسیاری از کارهای شورا را روزمره‌گی دانست و یادآور شد: این امر شورا را با مشکل مواجه کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان متذکر شد: اگر شورا سالم شکل گیرد می‌تواند منشأ خیر و برکت شود.

ا‌نتهای پیام/2300/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول