اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ باهنر در نشست اصولگرایان گلستان:

هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد زحمات زیادی کشیدند / دیپلماسی لبخند به جای دیپلماسی اخم

یکی از نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نباید با نمک‌نشناسی مدیران قبلی را متهم به کم‌کاری کرد، گفت: هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد زحمات زیادی برای این کشور کشیدند.

هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد زحمات زیادی کشیدند / دیپلماسی لبخند به جای دیپلماسی اخم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا باهنر دوشنبه در نشست اصولگرایان استان گلستان در حسینیه دزیانی‌های این شهرستان اظهار داشت: باید دیگران را عادلانه نقد و از بزرگنمایی نقاط ضعف و نادیده گرفتن نقاط مثبت خودداری کنیم.

وی افزود: اینکه موسوی، احمدی‌نژاد را متهم به کار نکردن و احمدی‌نژاد هم خاتمی و هاشمی را متهم به کم‌کاری یا کار نکردن کند پسندیده نیست.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: وزرا اختیاراتی دارند که به قیمت سرباز بودن نباید آن اختیارات سلب شوند.

باهنر تصریح کرد: هیئت دولت شخصیت و اختیاراتی مستقل از رئیس‌جمهور داشته لذا نمی‌توان تمامی آن اختیارات را به رئیس‌جمهور سپرد، مدیری که تمامی کارها را خودش انجام دهد کارگر فعال است.

به گفته وی، در قانون اساسی تفکیک وظایف و مسئولیت‌ها مشخص شده و هر کسی باید در چارچوب وظایف تعیین شده عمل کند.

به جای دیپلماسی اخم باید از دیپلماسی لبخند استفاده کرد

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نرخ تورم 40 درصدی سال 1391 این میزان نرخ تورم را در 30 سال گذشته بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: بخشی از این تورم ناشی از تحریم‌های خارجی و بخشی دیگر ناشی از تحریم‌های داخلی است.

باهنر با بیان اینکه نمی‌توان با کشورهایی که اختلافات اساسی اعتقادی داریم رابطه برقرار کنیم، تصریح کرد: در عین حال نمی‌توان رابطه با همه کشورها را هم قطع کرد.

وی دیپلماسی ایران در سال‌های گذشته را غیرفعال ارزیابی کرد و ادامه داد: آمدن اعضای جنبش عدم تعهد به ایران و دفاع از حقوق قانونی ما در ایران به معنی فعال بودن سیاست خارجی نیست.

باهنر تاکید کرد: دولت در سال‌های گذشته با بسیاری از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد دیپلماسی سازنده نداشت.

به گفته وی، دولت به جای دیپلماسی اخم باید از دیپلماسی لبخند و شاد استفاده کند.

انتهای پیام/83003/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول