اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

700 جلسه گفتمان دینی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 700 گفتمان دینی در زمینه‌های مختلف از جمله بحث حجاب و عفاف در این استان برگزار می‌شود.

700 جلسه گفتمان دینی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید عبدالرشید موسوی‌متین عصر امروز در نشست کارگروه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به اعتباراتی که دارد، امسال برنامه‌های فرهنگی متعددی را در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز ولادت حضرت فاطمه(س) در استان و در همه مناطق برنامه‌هایی تدارک دیده شده که این برنامه‌ها در روستاها نیز برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی افزود: در روستاها به وسیله روحانیون مستقری که داریم برنامه تولد را پیگیری خواهیم کرد و برای سالروز شهادت معلم و استاد شهید مرتضی مطهری هم برنامه‌هایی خواهیم داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به تجلیل 40 فرهنگی نمونه استان اشاره کرد.

موسوی‌متین عنوان کرد: مسابقاتی در خصوص مفاهیم کتاب‌های این استاد و معلم شهید در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی، خرداد را یکی از ماه‌های پربرنامه تبلیغات اسلامی دانست و گفت: برنامه‌های خردادماه را با شکوه خاصی در استان اجرا خواهیم کرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، تقارن خرداد با ماه مبارک رجب را تقارنی مبارک و میمون دانست و بیان کرد: برنامه‌های اعتکاف را امسال به مانند هر سال و با عظمت و شکوه بیشتری برگزار می‌کنیم.

موسوی‌متین گفت: در اثنای برنامه‌های اعتکاف مسابقاتی نیز برای معتکفین برگزار می‌شود و برنامه‌های گفتمان‌های دینی را با حضور اساتید مجرب بومی و غیربومی دنبال خواهیم کرد.

این مسئول از برگزاری 700 گفتمان دینی برنامه‌ریزی شده در سطح این استان برای سال جاری خبر داد و افزود: این گفتمان‌ها حول محورهایی چون حجاب و عفاف، نزاع‌های دسته جمعی و مواد مخدر و سایر موضوعات مهم مبتلا به خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد 100 پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی توسط این سازمان در تابستان امسال اشاره و خاطرنشان کرد: اساتیدی از تهران برای حضور در این پایگاه‌ها دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول