اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

طرح توسعه حرم قیدار نبی (ع) افتتاح می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح توسعه حرم قیدار نبی (ع) با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افتتاح می‌شود.

طرح توسعه حرم قیدار نبی (ع) افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روزهای 12 و 13 اردیبهشت‌ماه به زنجان سفر می‌کند و طرح‌های مختلفی با حضور وی در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح طرح توسعه قیدار نبی از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس سازمان اوقاف در استان است، اضافه کرد: بازدید از نحوه بازسازی امامزادگان، حضور در همایش روحانیون در راستای ترویج فرهنگ وقف و شرکت در مراسم معنوی عهد آئینه از برنامه‌های حجت‌الاسلام محمدی در سفر به زنجان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به بازدید رئیس سازمان اوقاف از آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم و طرح احیای موقوفه جعفرقلی‌خان ته دره گفت: بازدید از نحوه بازسازی امامزاده جعفر (ع)، امامزاده هاشم (ع) و امامزاده عوف (ع) ابهر نیز از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام محمدی در سفر به زنجان است.

انتهای پیام/730005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول