اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود

جشنواره‌ای از لوازم ورزشی با طعم کیک و شیرینی‌ در نصف‌جهان

مدیریت ورزش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: فردا بعدازظهر نخستین جشنواره کیک و شیرینی‌های کم چرب و کم کالری با نماد ورزش در اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره‌ای از لوازم ورزشی با طعم کیک و شیرینی‌ در نصف‌جهان

مهران انصاری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره کیک و شیرینی‌ها با استفاده از قندهای طبیعی و بدون استفاده از چربی‌های مضر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار روز جهانی بهداشت در سال 2013 کنترل فشار خون بالا است، تصریح کرد: به همین منظور یکی از عواملی که باید در این زمینه رعایت شود، تغذیه و غذای سالم در کنار ورزش و پرهیز از مواردی که منجر به تشدید این عوامل شود، است.

مدیریت ورزش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به افزایش بیماری فشار خون بالا و دیابت در سن‌های پایین لازم دانستیم تا در کنار برنامه‌های ورزشی بر روی تغذیه سالم نیز کار شود و به این منظور آموزش تغذیه سالم در زمینه کیک و شیرینی را آغاز کردیم.

وی افزود: پس از گذراندن چهار کارگاه و آموزش به دو هزار نفر برای چگونگی تهیه کیک و شیرینی و دسر با استفاده از قندهای طبیعی مانند خرما و عسل، نخستین جشنواره و نمایش این کیک و شیرین‌ها را با نمادی از اشکال ورزشی است.

انصاری‌پور دقت در میزان کالری، انرژی‌زایی، قند و چربی را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و اضافه کرد: جشنواره کیک و شیرینی‌های کم کالری سه شنبه از ساعت 16 تا 19 در ورزشگاه شهید قاضی در سه راه ملک‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول