اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال امید کشور

صبا برابر ماکو جوان جشنواره گل برپا کرد / سومین پیروزی در آخرین مسابقه

تیم فوتسال امید صبای قم دیدارهای خود از دور رفت مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند.

صبا برابر ماکو جوان جشنواره گل برپا کرد / سومین پیروزی در آخرین مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست‌های امید صبای قم در تلاش برای اینکه از غافله تیم‌های مدعی صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور جا نمانند، در آخرین بازی خود جشنواره‌ای از گل به راه انداختند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در گروه‌های دو گانه به پایان رسید تا تیم‌های مدعی حضور در مرحله نیمه نهایی منتظر بازی‌های دور برگشت باشند.

در حالی که امسال 14 تیم در لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در هر گروه هفت تیم حضور دارند و بیشتر مدعیان کسب عنوان قهرمانی در گروه نخست که تیم فوتسال امید صبای قم حضور دارد، قرار گرفته‌اند.

در این گروه تیم‌هایی همچون فولاد ماهان اصفهان، شهرداری رشت، فرش آراء مشهد و صبای قم شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را دارند در حالی که دیگر تیم‌ها نظیر ماکو جوان که یک بار قهرمان این رقابت‌ها شده و همچنین میلاد تنکابن و لار جوان نیز در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

فوتسالیست‌های امید صبای قم که یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در این مسابقات به شمار می‌روند در تلاش برای کسب موفقیت‌های گذشته، بازی‌های این گروه را با نتیجه خوبی آغاز کردند اما نوسان‌های این تیم سرانجام اجازه نداد صبا در پایان دور رفت موقعیت خوبی داشته باشد.

صبای قم از شش بازی خود در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی موفق به کسب سه پیروزی و سه باخت شد و با کسب مجموع 9 امتیاز به کار خود در این مرحله پایان داد.

فوتسالیست‌های صبای قم بعد از پیروزی برابر تیم‌های لار جوان و میلاد تنکابن، در راه کسب سومین پیروزی خود مقابل تیم فوتسال ماکو جوان قرار گرفتند و در پرگل‌ترین بازی گروه نخست مرحله مقدماتی موفق شدند تیم حریف را با نتیجه جالب توجه هشت بر دو شکست دهند.

این دیدار در حالی با برتری صبای قم به پایان رسید که صبا در این مسابقات سه شکست را نیز مقابل تیم‌های مدعی فولاد ماهان اصفهان و شهرداری رشت با نتیجه مشابه سه بر دو و برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد با نتیجه پنج بر چهار تجربه کرده است.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول