اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بامداد امروز

احمدی‌نژاد به تهران بازگشت

احمد‌ی‌نژاد بامداد امروز پس از پایان چهارمین سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی، به تهران بازگشت.

احمدی‌نژاد به تهران بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پس از پایان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان‌شرقی در قالب چهارمین سفر استانی و یکصد و چهارمین سفر هیئت دولت ساعت یک بامداد امروز تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

احمدی‌نژاد صبح روز یکشنبه به منظور چهارمین دور سفر استانی وارد شهرستان تبریز شد و پس از استقبال مردمی، در اجتماع مردم تبریز در ورزشگاه تختی سخنرانی کرد.

رئیس دولت دهم سپس از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بازدید و با حضور در روستای شهرک‌پایین بخش خواجه در شهرستان هریس، حضور یافت و 13 هزارمین واحد بازسازی شده از زلزله 21 مرداد سال گذشته را تحویل مردم این مناطق داد.

شرکت در مراسم حماسه حضور، تشکیل دو کارگروه تخصصی کشاورزی و صنعت و معدن، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جلسه استانی هیئت دولت از دیگر برنامه‌های یکصد و چهارمین سفر استانی رئیس جمهوری بود که تا دقایقی از بامداد امروز طول کشید.

بهره‌برداری از 40 هزار واحد مسکونی مسکن مهر، کنارگذر غربی تبریز پس از 11 سال، افتتاح بزرگ‌ترین طرح میدان شهری کشور ( میدان شهید بهشتی) پس از 15 سال ، بهره‌برداری از آخرین قطعه بزرگ‌راه تبریز- زنجان، اعطای نشان ملی ایثار به 11 همسر شهید، افتتاح واحد هیدروژنیزاسیون مجتمع پتروشیمی تبریز، سه باب هتل، راه اصلی میانه - چاروایماق به طول 92 کیلومتر با 420 میلیارد ریال اعتبار، طرح صنعتی در شهرهای تبریز، بستان‌آباد و تیکمه داش با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال، راه‌اندازی نیروگاه جدید پالایشگاه تبریز با 440 میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بودند که با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/60002/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول