اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هیئت دولت در تبریز صورت گرفت

اعطای نشان ملی ایثار به 11 همسر شهید از سوی احمدی‌نژاد

رئیس‌جمهور با اعطای نشان ملی ایثار از مقام 11 همسر شهید استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.

اعطای نشان ملی ایثار به 11 همسر شهید از سوی احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود احمدی‌نژاد یکشنبه‌شب در ابتدای جلسه استانی هیئت دولت به 11 همسر شهید استان آذربایجان شرقی که فرزندان شایسته‌ای را تربیت کردند، نشان ملی ایثار اعطا کرد.

رئیس‌جمهور در سخنان کوتاهی با قدردانی از ایثار و فداکاری همسران شهدا در سراسر ایران و آذربایجان عزیز، گفت: همسران شهدا با فداکاری تمام ایستادگی کرده و امانت شهدا را به نسل‌های بعد تحویل دادند.

احمدی‌نژاد گفت: باورم این است که اجر همسر شهید بسیار بالاتر از خود شهید است، چراکه همسر شهید سختی‌ها، سوز دل‌ها، غصه‌ها، صیانت‌کردن‌ها و ایثارگری‌ها را ده‌ها سال پس از همسر خود حفظ می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: همسران شهدا، فرزندان آنها را به خوبی تربیت کرده و اجازه ندادند که بهانه‌ای پیدا شود تا راه شهیدان زیرسئوال قرار گیرد و این کار بالاتر از خود شهادت است و شهدا هم مدیون والدین و به‌ویژه مادران خود هستند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همسر شهید قهرمان تاریخ است و همین‌ها هستند که ارزش‌های الهی و انسانی را حفظ کردند.

رئیس‌جمهور همچنین پیش از شروع جلسه هیئت دولت در مراسمی به 12 پدر شهید استان آذربایجان شرقی که بیش از 2 فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب فدا کردند، لوح تقدیر و سپاس تقدیم کرد.

احمدی‌نژاد در این مراسم با بیان اینکه هرچه داریم از برکت ایثار ایثارگران است، گفت: راهی که با ایثار باشد، ماندگار خواهد بود و هرروز که بگذرد، نورانی‌تر و درخشان‌تر خواهد شد.

رئیس‌جمهور اذعان داشت: دولت به والدین شهدا افتخار می‌کند و معتقدیم هرچه قدر در این کشور تلاش کنیم باز هم بدهکار شهدا و والدین مکرم آنها هستیم.

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول