اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ رئیس‌جمهور با اشاره به توطئه‌های دشمنان:

ملت ایران با حرکتی حماسی توطئه‌های دشمن را در تاریخ دفن می‌کنند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی گره‌ها را شیاطین در کار ملت ایجاد می‌کنند، گفت: دشمنان می‌خواهند مانع از حرکت ایران شوند، اما ملت ما با یک حرکت انفجاری و حماسی حرکت‌های دشمن را در تاریخ دفن می‌کنند.

ملت ایران با حرکتی حماسی توطئه‌های دشمن را در تاریخ دفن می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه تختی تبریز با بیان اینکه همه تاریخ می‌دانند و شاهد هستند ملت ایران هزاران سال به دنبال توحید، ‌پاکی و عدالت بوده و از هر فرصت تاریخی برای تلاش و رسیدن به این هدف و حرکت الهی استفاده کرده است، اظهار کرد: ‌در دل ملت ایران و اندیشه آن همواره یکتاپرستی، ‌عدالت، ‌محبت و کرامت انسانی جایگاه برجسته‌ای داشته است و ‌در ادب، تاریخ و فرهنگ ما عشق به توحید،‌ عدالت، انسان، ‌برادری و کرامت انسانی موج می‌زند.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: ملت ایران ملتی فرهنگی بوده که دنبال تعالی و کمال انسان‌ها و پیشرفت جامعه بشری است،‌ ملت ما همیشه نگاهی جهانی داشته و تلاشش برای همه ملت‌ها بوده است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: ‌امروز آنچه که ایرانی‌ها و حتی‌ همه بشریت به آن افتخار می‌کنند این است که ملت ایران عاشق پیامبر، امیرالمومنین(ع) و اهل بیت اوست، ‌در هر جای دنیا پیامبر و امیرالمومنین(ع) به درستی معرفی شود همه به آن افتخار می‌کنند.

دنیا یکصدا فریاد می‌زند، زنده باد ملت ایران

رئیس جمهور گفت:‌ همه ملت‌ها به شعرا، ادبا و نهضت‌های رهایی‌بخش ما افتخار می‌کنند چون حرکت ملت ایران همیشه الهی، ایمانی،‌ انسانی و برای همه ملت‌ها بوده و والاترین قله حرکت ملت ایران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب آمد برای عدالت، پاکی و اینکه همه ملت‌ها همدل و با هم حرکت کنیم برای ساختن، دوستی، احترام و کمال انسان،

احمدی نژاد ادامه داد: در 34 سال گذشته ملت ایران دستاوردهای بزرگ و فراوانی داشته و در عرصه علم و فناوری، عمرانی و آبادانی حرکت ملت ایران افتخارآمیز بوده است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: به هر کجای دنیا که سفر می‌کنیم ملت‌ها به دستاوردها و عظمت ملت ایران افتخار می‌کنند و آشکارا بیان می‌کنند زنده باید ملت ایران.

وی تاکید کرد: حفظ انقلاب، ایستادگی در مسیر انقلاب و پیگیری اهداف انقلاب به اندازه انقلاب و حتی مهم‌تر از آن است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: عدالت رساندن حق مردم به خودشان و جلوگیری از ظلم است و بر چیدن فاصله‌هاست که نیازمند تلاش، نظارت همگانی و تحمل فشارهای خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: مشخص است وقتی ملت ما در حال اجرای عدالت است عده‌ای در داخل و خارج سنگ‌اندازی می‌کنند و به زعم خود سنگین‌ترین فشارها را وارد می‌کنند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: وقتی ملت ما تصمیم به ساختن کشور با عدالت و بازسازی سیستم جهانی کرده، دشمنان فشارها را وارد می‌کنند زیرا آنان با عدالت و پیشرفت، ملت ما مخالفند و با بهانه‌های مختلف سنگ‌اندازی می‌کنند.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: شما هنوز ملت ایران و جایگاهش را نشناختید، ملت ایران آذربایجان را دارد، فقط آذربایجان کافی است که برنامه‌های شما را به هم بزند.

وی با بیان یک مثال از پنچرکردن شبانه ماشین یک نفر برای اینکه از حرکت وی در صبح جلوگیری شود، افزود: ماشین کسی را پنچر می‌کنند که از حرکت بایستد اما یک ملت است که پنچرگیری می‌کند و دوباره به حرکت خود ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور گفت: آمدید چاله‌هایی در مسیر ملت ایران کندید، این ملت تاریخ‌ساز است، این ملت شاهد موانع طبیعی و مصنوعی بوده اما عبور خواهد کرد.

وی با بیان کرد: امروز شیاطین تمام توان را برای جنگ علیه ایران و جلوگیری از پرواز ملت ما به کار گرفته‌‌اند، در حالیکه ملت ما به دنبال تجاوز به حقوق کسی نیست اما خیال نکنید با فشار می‌توانید جلوی ملت ما را بگیرید.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: این همه علیه ملت ایران اقدام کردید چه دستاوردی داشتید، جز اینکه در دنیا بی‌آبرو شدید، همکاری با ملت ایران به نفع شماست و این نصیحت را به شما می‌کنم که ملت ایران با دو سه گام دیگر به قله‌های پیشرفت می‌رسد و برنامه‌های دشمن را به هم می‌ریزد ضمن آنکه از موانع طبیعی و مصنوعی شما عبور خواهد کرد.

انتخابات 24 خرداد مقدمه حماسه اقتصادی است

رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: حماسه در شرایطی نیاز است که مشکلات پیدا می‌شود، برخی گره‌ها را شیاطین در کار ملت ایجاد می‌کنند، می‌خواهند مانع از حرکت ملت شوند، ملت باید با یک حرکت انقلابی بزرگ و هوشمندانه موانع را در هم بشکند و شرایط را به نفع خودش تغییر دهند.

وی گفت: شرایط اقتصادی تابع شرایط سیاسی است ما نیازمند حماسه‌ایم، ملت ایران و تاریخ ایران، حماسه‌های پی در پی داشته، امسال نیازمند یک حماسه‌ایم و تمام نقشه‌های دشمن که مایوس کردن ملت ایران و گرفتن نشاط و امید از امت ایران است، با یک حرکت انفجاری و حماسی حرکت‌های دشمن را در تاریخ دفن می‌کنیم و این شدنی است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آنها همه تلاششان را کردند تا ملت را مایوس و از صحنه خارج کنند، ملت به فضل الهی با یک انتخابات پرشور، باشکوه و همگانی تمام امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد و این مقدمه حماسه اقتصادی خواهد شد.

امیدوارم قبل از پایان دولت ناگفته‌ها را به مردم بگویم

احمدی‌نژاد گفت: امیدوارم فرصتی فراهم شود تا قبل از پایان دولت به مردم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده و چه کارهایی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای زیادی انجام شده و خدمات دولت و کارهایی که صورت گرفته در ابعاد مختلف شهری و روستایی متعدد است.

رئیس جمهور ادامه داد: باید ایستادگی کرد و دنبال کارها را گرفت، باید جلو رفت.

انتهای پیام/20002/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول