اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد

افزایش دمای هوا در البرز طی روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی استان البرز از افزایش دمای هوا در این استان طی روزهای آینده خبر داد.

افزایش دمای هوا در البرز طی روزهای آینده

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با عبور سامانه بارشی از آسمان استان البرز، طی روزهای آینده شاهد وضعیت پایدار جوی خواهیم بود.

وی متذکر شد: البته بر اساس نقشه‌های موجود هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده اگر چه شاهد جوی پایدار هستیم، اما آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت و همین امر به تداوم آب و هوای بهاره در استان البرز کمک می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: بر این اساس در روزهای یکشنبه و دوشنبه انتظار می‌رود که شاهد شرایط کمی ابری تا نیمه ابری باشیم که این وضعیت در ارتفاعات با تراکم ابرها مواجه خواهد بود.

رحمانیان بیان داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده به احتمال فراوان، وجود آسمانی صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد را تا روزهای انتهایی هفته شاهد خواهیم بود.

*افزایش دمای هوای استان البرز تا 25 درجه بالای صفر

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در این مدت افزایش دمای هوا نیز مشاهده خواهد شد؟ گفت: با توجه به اینکه وضعیت جوی پایدار خواهیم داشت، پیش‌بینی می‌شود که در این هفته شاهد افزایش دما حداقل تا 25 درجه بالای صفر باشیم.

رحمانیان در پایان اظهار داشت: در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه حداقل دما در شهرهای استان البرز حدود 10 درجه و حداکثر حدود 25 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول