اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حجت‏الاسلام ‌علاءالدینی:

مدیریت مقام معظم رهبری ملت ایران را دلگرم می‏کند

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه ‌دماوند گفت: ‌آنچه ملت ایران را دلگرم می‏کند، مدیریت مقام معظم رهبری برای ایجاد فضای مناسب به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.

مدیریت مقام معظم رهبری ملت ایران را دلگرم می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند اظهار داشت: غربی‏ها به دنبال راه‏های جدید برای فشار وارد آوردن بر ایران هستند که یکی از آنها، تبلیغ در زمینه حاکمیت سپاه بر کشور بوده و این یکی از دسیسه‏هاست.

وی افزود: توسعه انزوای سیاسی و بر هم زدن سیاست دوستانه ایران در منطقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس و سوریه نیز از دیگر توطئه‏های طراحی شده علیه کشورمان است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با اشاره به موضع‏گیری حاکم بحرین که گفته است پرونده هسته‏ای ایران باید به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارجاع شود و این شورا در این رابطه دخالت کند، موضع‏گیری‏های اخیر اماراتی‏ها را نیز علیه کشورمان از زمره توطئه‏های دشمنان نظام اسلامی دانست.

تقویت حمایت‏های مالی و سیاسی از اپوزیسیون شدت گرفته است

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند همچنین تقویت حمایت‏های مالی و سیاسی از اپوزیسیون را یکی دیگر از برنامه‏های دشمن دانست و گفت: گشایش دفتر منافقین در کنار کاخ سفید و اعلام رسمی سرکرده منافقین که هدف ما براندازی نظام است، از مهم‏ترین فعالیت‏های اخیر صورت گرفته در این بخش محسوب می‏شود.

علاءالدینی ادامه داد: امروز سئوال مردم ایران این است که منافقینی که در هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران را به خاک و خون کشیدند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره شخصیت‏های اصیل، بزرگ و مهمی را در کشورمان ترور کرده‏اند و با صدام حسین ملعون همراه شده‏اند، چطور می‏خواهند امروز از منافع ملت بزرگ ایران دفاع کنند که غرب دست حمایت به سوی آنها دراز کرده است.

ایجاد هماهنگی و وحدت میان ضد انقلاب

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: حرکت‏های غربی‏ها برای ایجاد هماهنگی و وحدت میان ضد انقلاب نیز در روزهای اخیر شدت گرفته است.

علاءالدینی افزود: حداقل سه نشست لندن، واشنگتن و سوئد شاهد این مطلب است که اصلی‏ترین هدف راهبری غرب، تسلیم ایران و ایجاد دگرگونی در راهبردهای مسئولان برای تغییر ساختاری در نظام اسلامی است.

حمایت از یک جریان خاص برای پیشبرد اهداف شوم غربی‏ها در داخل کشور

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با اشاره به شاخصه‏هایی که امروز غربی‏ها علیه کشورمان دنبال می‏کنند، گفت: تبلیغ و حمایت از یک جریان خاص برای پیشبرد اهداف شوم غربی‏ها در داخل کشور دسیسه جدید غرب است.

علاءالدینی بیان داشت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات و تبدیل فضای انتخاباتی به رقابت‏های منفی و سازمان‏دهی حرکت‏های مردمی و اجتماعی چون فتنه 88 البته به تناسب شرایط نیز در دستور کار غرب قرار دارد.

مدیریت مقام معظم رهبری ملت ایران را دلگرم می‏کند

وی تصریح کرد: آنچه ملت ایران را دلگرم می‏کند، مدیریت مقام معظم رهبری برای ایجاد فضای مناسب به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: در کنار این مدیریت، هوشیاری مردم نیز راهبری محسوب می‏شود که از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران سبب سردرگمی دشمن و تحیر او در تصمیم‏گیری شده است.

علاءالدینی یادآور شد: این امر می‏طلبد تا در تبیین و شناخت راهبردهای دشمن دقیق شویم و رسالت خودمان را مقابل این راهبردها که عبارت از حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب اصلح، قانون‏گرایی و پرهیز از جریانات کاذب است، به پیش ببریم.

انتهای پیام/2568/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول