اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی ووینام:

11 ووینام‌کار را به فرانسه می‌بریم / پیش‌بینی 3 مرحله اردو برای ملی پوشان

سرمربی تیم ملی ووینام کشورمان از اعزام 11 رزمی‌کار به رقابت‌های جهانی رشته ورزشی ووینام خبر داد.

11 ووینام‌کار را به فرانسه می‌بریم / پیش‌بینی 3 مرحله اردو برای ملی پوشان

بهرام جودری در حاشیه روز پایانی رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی را داشت در سطح خوبی برگزار شد و کیفیت رقابت‌ها راضی‌کننده بود.

وی ادامه داد: تقریباً از بیشتر استان‌ها شاهد حضور چهره‌های شاخص ووینام در این دوره از مسابقات بودیم و این برای تیم ملی ووینام خوب است چون از آوردگاه برترین‌های کشور می‌توان یک تیم ملی قوی و منسجم را برای مسابقات جهانی آماده کرد.

سرمربی تیم ملی ووینام کشورمان با اشاره به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های جهانی این رشته تصریح کرد: این دوره از پیکارهای جهانی ووینام قرار است روزهای آغازین تیرماه به میزبانی کشور فرانسه برگزار شود و سعی ما تا آن زمان این است که رزمی‌کاران ایرانی در بهترین شرایط قرار بگیرند.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی راجع به نحوه برگزاری و زمان تشکیل اردوهای تیم ملی ووینام کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه ابراز داشت: برنامه ما این است که بلافاصله بعد از این رقابت‌ها اردوی تیم ملی را تشکیل دهیم تا زمان از دست نرود و از فرصت پیش رو بهترین استفاده را برای آماده‌سازی تیم ملی ببریم.

جودری ابراز کرد: ما تا آن زمان سه مرحله اردو برگزار می‌کنیم و نفرات برتر اوزان مختلف پیکارهای ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از رقابت‌های برگزار شده در شهر مقدس قم در این اردو حضور می‌یابند تا با تلاشی که انجام می‌دهند تیم ملی بتواند بهتر از عنوان نایب قهرمانی خود در دوره گذشته در رقابت‌های جهانی سال 2013 ووینام بدرخشد.

وی تصریح کرد: به واقع کار ما برای این مسابقات که کمتر از دو ماه دیگر باید در آن حضور یابیم بسیار سخت است چون ووینام در بین کشورهای مختلف به پیشرفت‌های خوبی رسیده است و ما به عنوان یکی از سه تیم برتر دوره قبل باید تلاش کنیم که از عنوان خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی ووینام کشورمان در پایان میزبانی قم را برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: قصد داریم با حضور برترین‌های این مسابقات در پیکارهای جهانی فرانسه ووینام را به عنوان یکی از رشته‌های موفق رزمی در سال جاری معرفی کنیم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول