اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان

نمایشگاه فرهنگ رضوی در لرستان افتتاح شد

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مدیران لرستانی نمایشگاه فرهنگ رضوی در لرستان افتتاح شد.

نمایشگاه فرهنگ رضوی در لرستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رضوی در لرستان گفت: رواج فرهنگ رضوی در جامعه وظیفه همگان است و شایسته است که این کار ارزشمند در جامعه ترویج یابد.

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی با تقدیر از همه دستگاه‌ها به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: این کانون در جهت دهی خلاقیت و ذوق جوانان و نوجوانان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکوفایی و جهت دهی استعدادهای آنان و سوق دهی به سمت تربیت معنوی و اخلاقی جامعه است، افزود: در این نمایشگاه با تبیین احادیث و بیان شعر و خاطره نویسی در رابطه با امام رضا(ع) روح و جان کودکان متاثر می‌شود و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان به بهره‌برداری در زمینه احادیث سوق داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برپایی این نمایشگاه یک کار ارزشمند است.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: برای نخستین بار در لرستان هفته فرهنگ رضوی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ رضوی و تقویت ارزش‌های اسلامی و انسانی و اعتقادات دینی برگزار شده است.

علی کائیدی یادآور شد: تعداد 210 اثر از 18 استان کشور به نمایشگاه فرهنگ رضوی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه در سراسر لرستان در تمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه که از امروز گشایش یافته است، چهار کارگاه فرهنگی، ادبی و هنری مانند کارگاه هنری یک تصویر از حدیث رضوی، کارگاه ادبی شعر و داستان و خاطره، کارگاه فرهنگی نشریه نگاری رضوی، کارگاه فرهنگی کتاب سازی رضوی وجود دارد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول