اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

معرفی بازی‌های یارانه‌ای برتر درباره خلیج فارس/ آغاز داوری بخش مطبوعات

با پایان یافتن مهلت دریافت آثار در بخش مطبوعات سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس که در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، آثار از امروز توسط هیأت داوران مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد.

معرفی بازی‌های یارانه‌ای برتر درباره خلیج فارس/ آغاز داوری بخش مطبوعات

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس، پیش از این آخرین مهلت دریافت آثار در جشنواره مطبوعات خلیج فارس، بیست و پنجم فروردین اعلام شده بود که تا پنجم اردیبهشت تمدید شد و مجموعا 30 اثر در سه رشته سرمقاله و یادداشت، مقاله و تیتر از داخل و خارج استان به دبیرخانه جشنواره رسید.

هیات داوران به بررسی آثار پرداخته و سه اثر برتر را بر می گزینند که در مراسم اختتامیه این بخش معرفی و به صاحبان این آثار هدایایی اهدا خواهد شد.

مراسم اختتامیه  بخش مطبوعات سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 16 تا 18 در تالار وحدت کرمانشاه برگزار خواهد شد و اجرای موسیقی زنده، قرائت یکی از مقاله های برگزیده، قرائت بیانیه هیات داوران و اهدای جوایز از بخش های این مراسم است.

نفر اول این بخش به همراه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در اختتامیه اصلی جشنواره که روز دهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

* معرفی بازی‌های یارانه‌ای برتر خلیج فارس در هشتم اردیبهشت/ ساخت بازی در 4 روز

مراسم اختتامیه بخش بازی های یارانه ای سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس در دو بخش «بازی‌سازی» و «بازی‌نامه نویسی» روز هشتم اردیبهشت ماه در محل انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس، اختتامیه بخش بازی‌های یارانه‌ای این جشنواره در دو بخش «بازی سازی» و «بازی‌نامه‌نویسی» روز هشتم اردیبهشت ماه در محل انستیتو ملی بازی‌سازی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این جشنواره دریافت بازی‌نامه‌ها تا روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و تیم‌های شرکت کننده در بخش بازی‌سازی از روز پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز به ساخت بازی‌های خود در محل انستیتو خواهند پرداخت.

پس از بررسی هیات داوران، در مراسم اختتامیه این بخش به سه تیم برتر بازی‌سازی هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول