اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

آیت الله نوری همدانی عالمی ولایی و انقلابی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آیت الله نوری همدانی عالمی ولایی و انقلابی است.

آیت الله نوری همدانی عالمی ولایی و انقلابی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی با اشاره به سفر آیت الله نوری همدانی به استان لرستان گفت: یکی از سنت‌های خوب و پسندیده در حوزه‌های علمیه، اهتمام مراجع و بزرگان حوزه به حضور در مناطق محروم است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ، مردم به مرجعیت و روحانیت اعتماد داشته و برنامه دین و دیانت خود را از آنان دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به لرستان نیز در راستای همان سنت علمای سلف است و به طور قطع حضور ایشان در این دیار ثمرات خوبی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تقویت پیوند مردم و مرجعیت را از جمله آثار و برکات این سفر خواند و گفت: حضور مراجع عظام تقلید در استان‌ها، باعث تقویت ایمان و دینداری مردم می‌شود.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید را عالمی ولایی و انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: بیان هرگونه رهنمودی از سوی چنین شخصیتی، تاثیرگذاری مضاعفی در بین مردم دارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌ جاری به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: با توجه به مواضع روشن این مرجع تقلید در حمایت از ولایت فقیه، به طور قطع توصیه‌های ایشان در خصوص مسایل سیاسی، علاوه بر بصیرت افزایی، زمینه ساز خلق حماسه سیاسی می‌شود.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه این سفر به دعوت نماینده ولی فقیه در استان لرستان صورت پذیرفته است، گفت: تقویت حوزه‌های علمیه استان از جمله برکات بسیار روشن سفر این مرجع تقلید است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یقینا دیدار طلاب و روحانیون با وی آثار و برکات فراوانی در پی دارد و آن‌ها از نزدیک با الگوهای موفق حوزه و دیدگاه‌های این بزرگواران بیشتر آشنا می‌شوند.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به برنامه‌های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی، گفت: دیدار علما و روحانیون با این مرجع بزرگوار در صبح روز سه شنبه این هفته نخستین برنامه سفر وی به لرستان است.

حجت الاسلام میرعمادی اضافه کرد: عصر روز سه شنبه نیز خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران با آیت الله نوری همدانی دیدار می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تقارن این سفر با ایام میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و هفته معلم، در این دیدارها، همسران حاضرین نیز حضور دارند.

امام جمعه خرم‌آباد دیدار با پرسنل نیروهای مسلح، بسیج و دانشگاهیان، فرهنگیان، نخبگان و ورزشکاران را از برنامه‌های روز چهارشنبه این مرجع تقلید برشمرد و یادآور شد: دیدار مردم بروجرد با حضرت آیت الله نوری همدانی در روز پنج شنبه، یکی دیگر از این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: همچنین در پایان روز پنج شنبه نیز جلسه شورای اداری استان با حضور وی برگزار و مدیران استانی از رهنمودهای آیت الله نوری همدانی بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: آیت الله نوری همدانی در روز جمعه که روز پایانی سفر وی به لرستان است، از مدارس علمیه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل طلاب و وضعیت این مدارس قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه از رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها خواست تا با اطلاع‌رسانی به موقع، برنامه‌ها، دستاوردها و برکات این سفر را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

لازم به ذکر است، آیت الله نوری همدانی دوشنبه هفته جاری وارد لرستان می‌شود.

انتهای پیام/2304/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول