اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه خبر داد

حیات اقتصاد کشور وابسته به کار کارگر است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارگران بسیجیان عرصه کار و تولید هستند و حیات اقتصاد کشور وابسته به کار کارگر است.

حیات اقتصاد کشور وابسته به کار کارگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در مراسمی که به مناسبت هفته کار و کارگر و دیدار کارگران و کارفرمایان در سالن آمفی‌تئاتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کار، کلید گشایش هر استعداد در درون بشر است و زیربنایی و اساسی‌ترین بخش در زندگی هر فرد است.

براندیشه تصریح کرد: کارگران بسیجیان عرصه کار و تولید هستند و کسی که برای امرار معاش زندگی خویش تلاش می‌کند به مانند کسی است که برای رسیدن به خدا تلاش کند.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات‌ قرآنی بر نقش کار و تلاش تاکید دارد، خاطر نشان کرد: دین اسلام برای کار ارزش بسیاری قائل شده است لذا کارگران قدر خود را در این جایگاه بدانند و بشناسند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که حق تعالی مبدا کار و کارگری است و حیات اقتصاد کشور به کار و کارگر بستگی دارد.

وی اعلام کرد: کارگران و کارفرمایان و دولت، شرکای اجتماعی کار هستند و جامعه کارگری و کارفرمایی از بهترین جوامع کار و کارفرمایی کشور هستند.

براندیشه افزود: تعامل ویژه‌ای بین جامعه کار و کارگری هست که موجب بسی خرسندی و رضایت است و این خود موجب رونق در بخش اقتصادی کشور خصوصا تولید است.

وی در ادامه به نوع انتخاب کارگران نمونه استان اشاره کرد و ادامه داد: انتخاب کارگران نمونه از مردادماه سال گذشته کلید خورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: انتخاب کارگر نمونه در راستای ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کار کارگران است که 420 نفر شناسایی شده و از این تعداد، 3 کارگر نمونه بر اساس فرمت و جلسات مختلف انتخاب شده است.

به گفته براندیشه، 3 واحد صنعتی نمونه، 2 کارگر بسیجی و یک مدیر و یک کارگر زن نمونه نیز انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری استان کرمانشاه در راستای آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد و در سالی که مزین است به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور پر شکوه خود حماسه سیاسی خلق خواهد کرد و در عرصه کار و تلاش نیز حماسه اقتصادی می‌آفریند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول