اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز شورا و با حضور شورایاران

بودجه 92 محلات منطقه 20 ابلاغ شد

قائم مقام شهرداری منطقه 20 از ابلاغ بودجه 92 محلات 22 گانه این منطقه که بر اساس اولویت و خواسته‌های شورایاران تنظیم شده است خبر داد.

بودجه 92 محلات منطقه 20 ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطائی دقایقی پیش در جمع شورایاران از ابلاغ بودجه 92 محلات 22 گانه این منطقه که بر اساس اولویت و خواسته‌های شورایاران تنظیم شده است خبر داد و گفت: بودجه سال 92 محله‌های 22 گانه این منطقه بر اساس اولویت بندی شورایاران با معرفی 75 کد پروژه در حالی ابلاغ شده است که مدیریت شهری منطقه 20 تهران به‌طور کامل آماده اجرای تمام تعهدات است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه شورایاران به‌عنوان معتمدان محله برای انتقال تقاضای شهروندان و ارائه راهکار برای رفع معضلات محله بهترین گزینه هستند خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل زیرگذر شهید کریمی و ساماندهی میدان شهید بروجردی از جمله پروژه‌های سال 92 است که با پیشنهاد شورایاران در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی شورایاران را به‌عنوان بازوان اجرایی مدیران شهری منطقه 20 معرفی کرد و اظهار داشت: اعتبارات سال جاری در قالب چهار کارگروه عمرانی، ترافیکی، امور شهری و امور اجتماعی ارائه شده است که احداث پروژه بزرگراهی امیرالمومنین علی(ع)، تملک و احداث خانه کشتی، توسعه و تجهیز سراهای محله، احداث زمین چمن مصنوعی، احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت روب شهری، لایروبی و بازسازی انهار، اصلاح هندسی معابر، نگهداری از المان های ترافیکی، تعریض معابر غیربزرگراهی امین آباد از جمله این پروژه‌ها است.

این گزارش حاکی است، نشست شورایاران در آستانه روز شوراها با حضور قائم مقام شهردار منطقه، معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و شورایاران محله های 22گانه این منطقه در سالن شهید تهرانی مقدم واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

انتهای پیام/2462/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول