اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

نامگذاری سال‌ها گویای اندیشه‌های مدبرانه ولی‌فقیه است

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری را دلیل خنثی ‌شدن نقشه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و نام‌گذاری سال‌ها توسط ایشان را نشان از اندیشه‌های ژرف و مدبرانه دانست.

نامگذاری سال‌ها گویای اندیشه‌های مدبرانه ولی‌فقیه است

حجت‌الاسلام یزدان پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: جمهوری اسلامی با تکیه بر آموزه‌های نجات‌بخش دین اسلام و هدایت‌های پیامبرگونه امام‌ راحل توانست مردم ایران را از ظلمات رژیم ستم‌شاهی به‌ سوی نور هدایت کند.

وی ادامه داد: پیروزی شکوهمند انقلاب ‌اسلامی موجب قطع‌ شدن دست پلید استکبار از منابع متعدد ایران اسلامی شد و همین امر دشمنی آنان را آغاز کرد.

پرونده با اشاره به اینکه توطئه‌های استکبار از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت ولایت‌فقیه در مقابل این توطئه‌ها ایستاده است.

وی تدبیر و دوراندیشی ولی‌فقیه را دلیل خنثی ‌شدن نقشه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و نامگذاری سال‌ها توسط مقام ‌معظم رهبری را نشان از اندیشه‌های ژرف و مدبرانه دانست.

مسئول فرهنگی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه،‌ با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه‌سیاسی و حماسه‌اقتصادی توسط رهبر فرزانه انقلاب، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در تحقق این حماسه تلاش کنیم و بی‌شک اقدامات دشمن تاکنون نتوانسته ملت ایران را از دنبال‌ کردن اهدافش بازدارد و تمام تمرکز دشمن بر انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

 به گفته پرونده، مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند که در این شرایط حساس باید با حضور حداکثری در انتخابات پاسخ محکمی به افکار پوچ دشمن بدهند و حماسه‌ای در تاریخ ایران خلق کنند.

پرونده اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته بر مسائل اقتصادی، اهمیت این مسئله را نشان می‌دهد و در این راستا باید با بهره‌گیری از دانش متخصصان، بهره‌وری اقتصادی در تمام زمینه‌ها را رقم بزنیم.

وی با ذکر اینکه اقتصاد مقوله‌ای تاثیرگذار در سیاست، موضوعات نظامی و موضوعات اجتماعی است، ادامه داد: باید با توجه به تولید، صنعت، صادرات و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، اقتصاد را ارتقاء دهیم.

پرونده در پایان گفت: برای خلق حماسه‌اقتصادی باید متوجه به توطئه‌های دشمنان باشیم و با صرفه‌جویی توسط مردم و تلاش مسئولان و نخبگان جامعه به سمت فتح قله‌های اقتصادی در بازار جهانی پیش رویم.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول