اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراها براساس سلایق نباشد

امام جمعه بردسکن از دست‎اندرکاران بررسی صلاحیت ثبت‌نام شدگان انتخابات شوراها خواست در بررسی صلاحیت‎ها سلایق را در نظر نگیرند و بدون حب و بغض‎های سیاسی کارشان را انجام دهند.

بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراها براساس سلایق نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‎الاسلام علی‌اصغر امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رد صلاحیت کاندیداها براساس سلایق ظلم در حق کاندیداها است و باید با دقت کار بررسی صلاحیت انجام شود.

امام جمعه بردسکن همچنین از کاندیداها خواست در زمان تبلیغات اخلاق اسلامی را رعایت کنند و از هرگونه تخریب و دروغ پرهیز کرده و فقط توانمندی‎ها و برنامه‎های خود را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه وظایف اصلی شوراها در شهر و روستا جنبه عمرانی دارد گفت: کسانی که وارد عرصه انتخابات شوراها شده‎‏اند، فقط منطقه‎ای حرف بزنند نه اینکه وعد و وعید‎های تو خالی به مردم بدهند.

امام جمعه بردسکن همچنین از مردم خواست از هم‌اکنون در انتخاب افراد اصلح و شایسته مشورت کنند و به افراد توانمند و دارای فکر و ایده رای دهند.

امینی افزود: امروز نباید مردم در حوزه‎های اعتقادی، اقتصادی و اجتماعی دغدغه داشته باشند و امنیت را در این سه حوزه برای آنها سلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران کشوری به جای تامین امنیت اقتصادی و معاش مردم به فکر برگزاری انتخابات و پیروزی جناح و گروه سیاسی خود هستند و این حوزه را رها کرده‌اند که باید به فکر باشند.

امام جمعه بردسکن افزود: وقتی که  مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی امنیت ندارند، حوزه‌های اعتقادی و اجتماعی آنها مورد آسیب و در معرض خطر قرار می‌گیرد که می‌طلبد مسئولان به فکر مردم باشند و گرانی‌ها را کنترل کنند.

امام جمعه بردسکن افزود: تامین امنیت در حوزه‎های اعتقادی، اقتصادی و اجتماعی از حقوق ملت است و باید مسئولان در تامین امنیت در این سه حوزه همت همه جانبه‎ای داشته باشند.

انتهای پیام/70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول