اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد عنوان کرد

روزشمار شهرستان نظرآباد برای برگزاری انتخابات

فرماندار نظرآباد با اعلام اینکه این شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات آمادگی کامل دارد گفت: مردم و مسئولان در نظرآباد در روزشمار برگزاری این انتخابات هستند.

روزشمار شهرستان نظرآباد برای برگزاری انتخابات

سیدابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی با درایت ولایت، تلاش مسئولان و همراهی و تعامل مردم در ایران اسلامی تحقق یافته که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: امروزه مردم ما به برکت انقلاب اسلامی در جهان با عزت هستند و از سوی دیگر استقلال و عزت آن‌ها موجب شده که دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند که این مردم در مسیر پیشرفت و توسعه به خوبی گام بردارند.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که وظیفه کاندیداها و هواداران آن‌ها در انتخابات آتی چیست؟ گفت: در گام نخست هر کسی که احساس می‌کند می‌تواند به نظام خدمت کند باید در انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری کاندیدا شود، به شرط آنکه شرایط و توانایی لازم را داشته باشد.

کساییان ادامه داد: در گام دوم کاندیداها و هواداران آن‌ها باید از توطئه‌های دشمنان آگاهی کامل داشته و برنامه‌های تبلیغاتی خود را به صورتی تنظیم و اجرا کنند که در نهایت پیروز نهایی ملت ایران و شکست خورده دشمنان آن‌ها باشند.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در دوران تبلیغات زیاد به چشم می‌خورد، نقد رقبا و کارهای انجام شده در گذشته است، باید در این حوزه به صورتی عمل شود که ضمن نقد منصفانه و بیان مشکلات موجود، دشمنان از این تبلیغات بهره‌برداری نکنند.

فرماندار نظرآباد افزود: به طور قطع نقد غیر منصفانه و سیاه‌نمایی دستاوردهای بزرگ سه دهه اخیر موجب یاس مردم شده و آن‌ها را از حضور در پای صندوق‌های رای باز می‌دارد و این امر همان خواسته اصلی دشمنان است.

* کاندیداها برای پیروزی در انتخابات به هر وسیله‌ای دست نزنند

کساییان بیان داشت: مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و شرایط را درک می‌کنند، اما کاندیداها و هواداران آن‌ها نیز باید هوشیار بوده و برای پیروزی بر رقیب به هر وسیله‌ای دست نزنند.

وی با اشاره به انتخاب یک نفر به عنوان رئیس‌جمهور و تعدادی مشخص به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: یک نفر قرار است رئیس‌جمهور شود و دیگران در صورتی که رای نیاورند باید در حوزه دیگری به کشور خدمت کنند. بنابراین همه باید خود را خادم مردم بدانیم و رقابت‌ها تنها محدود به دوران انتخابات است.

کساییان گفت: ایران اسلامی شرایط حساسی را تجربه می‌کند و همه دلسوزان به اسلام و انقلاب از جمله کاندیداها و هواداران آن‌ها باید به صورتی عمل کنند که با اعلام نتایج و میزان مشارکت مردم، دشمنان مایوس و ناامید و ملت ایران سرافراز شوند.

وی در ادامه سخنان خود از ثبت‌نام 383 نفر در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: از مجموع 383 نفر تعداد 352 نفر مرد و 31 نفر زن در این دوره ثبت‌نام کردند.

کساییان افزود: از مجموع 383 داوطلب، 285 نفر مربوط به روستاهای دو بخش مرکزی و تنکمان و 98 نفر در شهرهای نظرآباد و تنکمان نامزد شده‌اند که در شهر نظرآباد 74 نفر و شهر تنکمان 24 نفر ثبت‌نام انجام دادند. 

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول